Rekisteröitynyt 20.10.2017 23:51:13
Nähty 46 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 29 798
Tageja annettu 852
Vierailuja 64 454
Medioita 368
Medioiden näyttökerrat 441 904
Plussia 11 810
Saavutuksia 68
+1      
Mummo rullattu ja peltimansikkaa hankittu.
27.06.2026 16:43:42
#759681 [+-] Piilota Suosittele

>>759640 Ens viikolla sitten kun saa vähän shekeleitä viimeinen päivä. On tässä nyt jotain viikonloppuun sopivaa sentään kun tein slummiburgerin köyhänä :D

27.06.2026 17:16:15
#759692 [+1] Piilota Suosittele

>>759686 Slummiburgeri se on vaikka on 2 pihviä :D
Vaasan hampparisämpylä noin 0,50€,
Kariniemen Kananpojan jauhelihasta pari pihviä noin 0,7€,
Pari siivua valion Arkijuustoa kun cheddaria/pepperjackia ei ole ..oisko tuo maksanu ehkä 0,2€?
Poppamies Majonen Barbeque majoneesia loraus..ei montaa kymmentä senttiä voi maksaa :D
Poppamies Rub One for All mausteseosta pihvimassas oliskoha noin 10g niin 0,5€.

[ 10 viestiä | ]