Rekisteröitynyt 08.08.2020 13:11:56
Nähty Alle päivä sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 7 332
Tageja annettu 271
Vierailuja 12 406
Medioita 85
Medioiden näyttökerrat 50 299
Plussia 4 726
Saavutuksia 8
+0      
Minä taidan pakata kamat ja lähteä (lähden?) mökille. Pitää vain pakata nokko ruokaa ja vaatteita, sekä kaikki mahdolliset viinavarat mukaan. Sääennuste lupaa myrskyä, eipähän kukaan tule häiritsemään kesken yhdenmiehen parin päivän juhannusmeditaatioretriitin.
20.06.2026 04:07:44
#758710 [+-] Piilota Suosittele

Kulkeuduitko lentävällä matolla vailla tietämystä oletko matkalla vai eteisen lattialla jalat ristissä? Mahdollisesti herännyt keittiöstä jalat leväällään tai mökillä pusikosta 1,5m laiturista?

20.06.2026 05:18:19
#758716 [+-] Piilota Suosittele

Perillä ollaan. Paistoin heti alkuun pari makkarapihviä sämpylöiden väliin juuston ja grillisalaatin kera. Maistui todenpuhuen ihan taikinalle, pakko tiristää ne ensi kerralla rapeammiksi :D

>>758705
Kotijärvellä ei ole promillerajoja.

>>758710
Veneellä.

20.06.2026 05:21:19
#758717 [+-] Piilota Suosittele

Yle Suolelta on tullut koko yön aika tiukkaa juhannuskesäyötönyömusiikkia, plussat niille siitä. Yle Suolelta tulee muutenkin parempaa musiikkia yöllä kuin päivällä.

21.06.2026 18:50:16
#758903 [+-] Piilota Suosittele

Joskus tarvitsee omaa aikaa, mutta viinojen jälkeen kaipaa sitten seuraa vaikka vain online-pelissä mutta mikrofonilla. Tai lähimpään räkälään 80km päähän taksilla, pubiruusuja riittää joka juhannus ja vaikka tiistai.

21.06.2026 21:38:38 | 21:38:56
#758948 [+-] Piilota Suosittele

>>758903 Jahka tämä reissu on ryypätty, hoidan talon siihen kuntoon, että pärjää taas talven ja sitten lähden Bemarilla kiertämään Suomea viikoksi ennen töihin menoa.

22.06.2026 16:00:24
#759022 [+-] Piilota Suosittele

>>758948
Onko täällä vastaava motellikulttuuri kuin jenkkisarjoissa, epäilen. Auton takapenkillä tulee kylmä ja on muutenkin huono nukkua ja ei oikein alkoholikaan sovi jos ajaa.

22.06.2026 18:50:02
#759051 [+-] Piilota Suosittele

>>759022 Ison Bemarin ronkissa mahtuu nukkumaan suorana, eikä kesäisin tule kylmä. Lisäksi Luolastolaisia asuu pitkin Suomea, väännyn väkisin jonkun teidän sohvalle pariksi yöksi.

[ 8 viestiä | ]