Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 45 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 958
Tageja annettu 2 829
Vierailuja 71 784
Medioita 587
Medioiden näyttökerrat 448 429
Plussia 15 476
Saavutuksia 48
+0      
Nimipäivää viettävät:
Jani, Janne, Johannes, Juha, Juhana, Juhani, Juho, Jukka, Jussi

Jonnet ei muista Jussi-pussi sämpyläpussi
24.06.2026 18:30:58 | 18:31:33
#759276 [+-] Piilota Suosittele

>>759275
>>759271
Siis mikä tää puuta/puita nussi on ? Onks tää oikeesti joku juttu ? Silloin kun minä olin kakarana Riihimäellä, meillä laulettiin "Jussi pussi sämpylää nussi, missä vaan, milloin vaan. Kahdeksan on synnytetty, missä vaan.. milloin vaan"

Sit jos joku laulo sen vahingossa väärin niin sitä vedettiin porukalla turpaan.

24.06.2026 20:13:13
#759284 [+-] Piilota Suosittele

>>759280
Mua vieroksuttaa lyhennetyt nimet joista ei aina muista miten he haluavat sen äännettävän. Onko se Aada, vai Ada ? Iida, vai Ida ? Huuko, vai Hugo ? Jenny, vai Jenni ? Miku, vai Miiku ?

25.06.2026 23:01:42
#759427 [+2] Piilota Suosittele

>>759275
>>759276
>>759277

Jussi Pussi puuta nussi
Puuhun tuli kolo
Jussi oli nolo

Näin meillä rallateltiin aikonaan. Toinen oli sitten tämmönen:

Kalle Kustaa Korkki
Muniansa sorkki
Munat meni rikki
Kalle Kustaa itki

Sisko anto omat
Ne oli liian somat
Äiti osti uudet
Ne oli liian suuret
Isä veisti puusta
Kusi valu suusta

Myöhemmin sitten opeteltiin pakolaisen runo:

Saapui neekeri Suomeemme salaa
Sanoi en Keniaan ikuna palaa
Täältä saan safkat, täältä saan rahaa
En edes näe siinä yhtikäs pahaa

Diskossa naiset tahtoo mua omia
Neekerin kulli kun on niistä komia
Tumma vai vaalea, en päättää mä saata
Taidanpa kaikkien kanssa mä maata

Vaan kumma on tulos mi' testini näytti
Mua kun hoitsut testeissä käytti
Sanoivat ettei saa kumitta nussia
Mut' ei halua Allah kyrvälle pussia

Nauraen katson mä sosiaalimuijaa
Kertoo mulle kuinka mä huijaan
Uudet Saabit, Mersut ei Ladat
Täynnä on kotona murkinapadat

Kas Suomessa laki on eri toista
Elättää muakin kuin suoleni loista
Joensuun skinit saa tuomiot heti
Mulle vain eteeni kannetaan peti

Assalla lorvin ryöstöjä tehden
Ja mielessä tuomitsen Ilta-lehden
Jossa väitetään, että oon varas
Ah, kotina mulle Suomi on paras

25.06.2026 23:40:38
#759430 [+-] Piilota Suosittele

>>759427
Toi kalle kustaa korkki oli meillä sama, sekä sen kerto mulle mun isä kun olin pieni. Toi on siis isoisää vanhempi loru joka on mielenkiintoista

Sit sä tiedät sen suomalaisen version kappaleesta Delilah joka on tuttu karaokesta ?

KAIHDINTA VASTEN NÄIN NAAPURIN, NUSSIVAN LEHMÄÄ !!!!

Daa daa da dada daa...


Kun sen aloittaa vitun kovaa noin, niin takaan että koko baari kääntyy kattomaan että mitä vittua se sano ? :D

[ 12 viestiä | ]