Heimosenkeimo 9128 24.06.2026 01:19:24 #759236 [+2] Piilota Suosittele >>759234 Mee nukkuun, verorahat kärsii kun täälä vielä runkkaat.
digimummo 28621 25.06.2026 23:10:19 #759429 [+-] Piilota Suosittele "Homottelun kohteeksi kyllä jouduin. Mutta täytyy yhä olla vähän isompi kaupunki, jotta jonkinlaista homokulttuuria on olemassa. Pienemmillä paikkakunnilla sitä kokee helposti olevansa kylän ainoa homo, hän sanoo."Daffyd, perkele! :D