Rekisteröitynyt 15.10.2017 15:45:59
Nähty 42 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 14 577
Tageja annettu 1 227
Vierailuja 64 175
Medioita 143
Medioiden näyttökerrat 142 970
Plussia 6 232
Saavutuksia 12
SetäMies

Pekka Rinteelle upea uutinen: Hockey Hall of Fameen!

+0  0 viestiä  Piilota  22:12
SetäMies

@nakuankka :den kanssa mökillä

+0  2 viestiä   21:15
SetäMies

Voi hitsi
Huomenna tulee 3 lootaa mustaa.
Melkeen jo unohtanu.

+0  0 viestiä   20:55
SetäMies

Oltiin nakun kanssa juhannuksena mökillä.

+0  0 viestiä   20:22
SetäMies

Seksitapahtuma päätyi kaupungin sivuille – Lääkäri-Atella meni kuppi nurin: "95 prosenttia kansasta ei ymmärrä"
Ate on herkkä :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9efd670b-9954-445e-b00f-26c0e57f2424

+0  0 viestiä   19:59
SetäMies

Henrik Haukeland
Lyö itsesi läpi koko maailmalle mm-kisoissa

<mene venäjälle ja kansainvälinen ura ohi
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012095017.html
Välkky kaveri

+0  0 viestiä   19:16
SetäMies

lihaperunasoselaatikkoo
Elikkäs pussymuusia ja jauhenlihaa

+0  1 viestiä  Piilota  16:06
SetäMies

Mikähän siinä on että kännissä iskee siivous into? Tiskausta, pyykkäystä jne. Nyt hoidetaan tiskit ja pyykit.

+1  2 viestiä  Piilota  14:32
SetäMies

+1  4 viestiä  Piilota  12:27
SetäMies

Hain kopan sandelssia saatana

+0  0 viestiä   11:56
SetäMies

Huomenta

+0  1 viestiä   06:21
SetäMies

+0  3 viestiä   03:32
SetäMies

vielä kun sais erektion

+0  10 viestiä   22:57
SetäMies

Wreckfest 2

+0  0 viestiä   22:08
SetäMies

Hyvää jussia kaikille

+0  3 viestiä   21:02
SetäMies

Huomenta ja hyvää juhan anuusta.

+0  0 viestiä   08:05
SetäMies

Minä kaupassa

+0  0 viestiä   02:36
SetäMies

oppiskohan sitä nöin 52 kalevina vielä englantia kun nyt on tasoo 1/10. Koulussa numero oli 5 kun ei vaan kiinnostanut opiskelu vaan pimppi ja mopot.

+0  3 viestiä   02:15
SetäMies

+2  1 viestiä   21:23
SetäMies

Tappelu Pieksämäellä: Mies kuoli
Miestä puukotettiin kuolettavasti Pieksämäellä torstaina alkuillasta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a3752ce4-d892-472a-b0ca-ee11fd786a12
Seurue mainittu.

+0  1 viestiä   21:05
SetäMies

Etelä-Afrikan joukkueessa yks valkoinen. Ei toimi Apartheid enään. :(

+2  1 viestiä   19:03
SetäMies

40 vuoden tauon jälkeen grillitassuja. Ei ihme että ne on lastenkin mieleen kun on ihan mauttomia. :D
Maustesoosia kaipaa niskaan.

+0  9 viestiä   18:36
SetäMies

Jeejee. Luulin että mulla on vaan yks tapio mutta olikin kaks tapioo ja brandy.

+0  2 viestiä   17:28