Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
Jotain Samaa Jotain Samaa
Sähköistä Sähköistä
SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR) SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR)
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
Sunnuntailakana Sunnuntailakana
Kissantai! :333 Kissantai! :333
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
Suvakin silmin Suvakin silmin
Josh, missä saha? Josh, missä saha?
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Trumpffff Trumpffff
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Nigga moment Nigga moment
rbzSmrt rbzSmrt
Mainoksia Mainoksia
Islam Islam
Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin Feikki Sapatti Itkumuuri.. pistä itkupepe muuriin
Turhia kuvia 13 Turhia kuvia 13
vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
Kana Kana
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
Simple Jamal Simple Jamal
Vihervasemmistokoira Vihervasemmistokoira
 328 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
30.12.2017 01:55:27
[ + 3 - | ]

Totuus sattuu

[4298] [0.jpg] [0.14 MB] [738x1024] [] []
0.jpg

31.12.2017 00:14:00
#15820 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikkäs, voisin lähteä tästä rohkeasti ottamaan haltuun (EN VARASTAMAAN) kamaa lähikaupasta, koska historiallisesti ihmisillä nyt vain on tapana ottaa asioita ilman lupaa.

31.12.2017 11:21:13 | 05:38:54
#15873 [+-] Piilota Suosittele

>>15820

Siitä vaan. Kannattaa sit onnistua siinä yrityksessä muuten saatat saada näpistyksestä tai varkaudesta sakot! Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita. Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet joten ei ole ollut white men privilege jos alat sitä itkemään ja pyytämään anteeksi.

31.12.2017 12:50:38
#15883 [+-] Piilota Suosittele

>>15873
Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita.


Hitler osasi hommansa ja murhasi hienosti miljoonia ihmisiä. Ei onnistuminen tarkoita, että teko on moraalisesti oikein. Hullua, että et tunnu tajuavan tätä itse.

Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet


Ei kai niin ole kukaan väittänytkään?

[ 6 viestiä | ]