Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Dead Inside Dead Inside
Jänniä juttuja :3 Jänniä juttuja :3
taidetta taidetta
Jätkä mä oikeesti tärisen Jätkä mä oikeesti tärisen
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
80's style Dead by Daylight theme 80's style Dead by Daylight theme
Suvakin silmin Suvakin silmin
Nyt mie rommautan kyllä! Nyt mie rommautan kyllä!
Vieras sika Vieras sika
Vasemmistoankeuttajat Vasemmistoankeuttajat
@yasirotta vs. paska haaste @yasirotta vs. paska haaste
Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa Tarvittiin vain juttu iltalehteen ja lisäksi terapiaa
Trumpffff Trumpffff
niin kaunista musiikkia :3 niin kaunista musiikkia :3
SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD SinäTuubaPaska - Artturi-setä kiriolee xD
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Laiva on lastattu... Laiva on lastattu...
kurwa jebana dole kurwa jebana dole
Jutkut tekivät 911 Jutkut tekivät 911
vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
 725 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
08.02.2018 20:36:45
[ + 3 | ]

Kissatappelu! >;3


kissa

(5208)  · 

taistelu

(45)
04.09.2020 22:53:01
#383857 [+-] Piilota Suosittele

Emännän kotona oli aikanaan saatanan iso kissa. Siellä oli naapurustossa joku kissantappajana tunnettu rakki. No nehän tietenki kohtas sitte jossaki välissä. Joku naapuri oli nähäny, että nyt ne perkeleet on nokikkain kylillä ja tullu häjissään selittämmään mummolle, että nyt se teidän Miiru kuolee, kun siellä on se paha koira vastassa. Olivat ottaneet uutisen ihan rauhallisesti ja menneet kattomaan, että mikä on tilanne. Siellä ne saatanat oli metrin päässä toisistaan ja tuijottivat tappo-moodissa. Kumpikkaan ei uskaltanu tehä liikettä, mutta aina ku toinen yritti pakittaa niin toinen otti saman määrän askelia kohti. Siinä ne oli valssanneet oman aikansa, kunnes ihimiset lopulta tuli välliin.

[ 2 viestiä | ]