Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia
Turhia kuvia 9 Turhia kuvia 9
pewdie ja marzia pewdie ja marzia
Jutkut tekivät 911 Jutkut tekivät 911
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista
Viemäristä löytyy Viemäristä löytyy
Final solution Final solution
Kissatappelu! >;3 Kissatappelu! >;3
Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
Dead Inside Dead Inside
Vieras sika Vieras sika
More Than This More Than This
Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina
keygen music keygen music
Opeth Blackwater Park (FA) Opeth Blackwater Park (FA)
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella. He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.
Pieni mies, iso sielu Pieni mies, iso sielu
azimi azimi
rasisti rasisti
Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo Kiovassa asuva Amerikkalaismies kertoo
Simple Jamal Simple Jamal
Kaik meni Kaik meni
äänestä vihreitä äänestä vihreitä
 655 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto
11.04.2022 11:21:22
[ + 7 | ]

azimi

[63562] [azimi.png] [1.05 MB] [720x739] [] []
azimi.png

azimi

 · 

raiskaaja

(38)  · 

pakolainen

(47)
11.04.2022 13:57:31
#562548 [+1] Piilota Suosittele

>>562510
ukrainalaiset tilalle

Parempi ehkä, mutta ei mikään hyvä vaihtoehto ottaa slaavejakaan liikaa. Venäjä hakee ne sitten myös täältä turvaan.

11.04.2022 17:24:13
#562580 [+2] Piilota Suosittele

>>562548 Venäjään ei ole uskominen enään hetkeksikkään, ne tulee joka tapauksessa niin natoon asap ja ukraanalaisia pakolaisia vaan. Turhaa sitä enään on pelätä kun on noin aggressiivinen joka tapauksessa.

11.04.2022 18:30:20
#562601 [+2] Piilota Suosittele

>>562580
Mua ei vaan huvittais lähteä sotimaan muiden sotia. Mitä vittua Turkkikin siinä tekee. Tiedän että valittiin ennen Erdogania mukaan, mutta ei muslimimaita jos saisin päättää.

11.04.2022 19:11:14
#562618 [+2] Piilota Suosittele

>>562601 Mihi sua oltais muka viemäs? Et nää mikään nukke ole mitä liikutellaan kun liitytään natoon muiden sotiin. Ja juu Turkki on aika vihattu maa muutenki. Nyt tosin näyttäytyny hyvässä valossa Ukrainan takia.

11.04.2022 23:03:40
#562679 [+4] Piilota Suosittele

>>562510
Ehdottomasti. Tiukan paikan tullen nämä raiskarit pakenevat taas jonnekin, kun taas ukrainalaiset etsivät aseita nurkista ja käyvät hyökkäävää Venäjää vastaan missä tahansa maassa sillä hetkellä asuvatkaan.

12.04.2022 13:14:48
#562711 [+1] Piilota Suosittele

>>562618
Hah :D silloin olen juuri se nukke jos vaikka baltian maihin hyökättäisiin. Natopyrkimykset pitää tehdä salassa koska suurin osa kansaa ja edustajia jo kannattaa. Venäjän on helppo estää ne jos se saa asiasta vihiä ellei NATO:n sääntöjä muuteta joka veisi aikaa ihan liikaa.

[ 10 viestiä | ]