Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
win 10 haittaohjelmia win 10 haittaohjelmia
Turhia kuvia 12 Turhia kuvia 12
Sunnuntailakana Sunnuntailakana
peli teollisuus pähkinän kuoressa peli teollisuus pähkinän kuoressa
Simple Jamal Simple Jamal
Vassarin psykoosit Vassarin psykoosit
Suvaitsevaisuus ennen kaikkea Suvaitsevaisuus ennen kaikkea
rasisti rasisti
TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO) TRIPTYKON - Aurorae (OFFICIAL VIDEO)
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
Multikulti ihanuus Multikulti ihanuus
Suvakin silmin Suvakin silmin
Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia Teidät on ohjelmoitu vihaamaan Putinia
Laiva on lastattu... Laiva on lastattu...
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Asia selvä Asia selvä
Vastakkaisessa ulottuvuudessa Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version) Immortal-The Sun No Longer Rises (Radio Disney Version)
Pomo aina nillittämässä Pomo aina nillittämässä
Fuel Eater - Soberian Kinship (2018) Fuel Eater - Soberian Kinship (2018)
Muumit Muumit
glitteri poni glitteri poni
Mestari kuvakommentti Mestari kuvakommentti
 232 näyttökertaa, 5 viestiä, 9.27 MB, 1 tiedosto
11.04.2026 11:15:42
[ + 0 | ]

Kuulento hoaksi paljastuu lähiaikoina

[87327] [1041.mp4] [9.27 MB] [576x1024] [65.20s] [] []

artemis

(9)  · 

hoax

11.04.2026 12:07:13
#748356 [+7] Piilota Suosittele

Jaksaako joku oikeasti vielä tälläistä ... tämähän on täyttä paskaa, mutta ottaakseni edes _yhden_ debunkkaus asian esille : toi feikki kuva esittää astronautteja roikkumassa vaijereissa, artemis videostreamia on useampi päivä, videoilla näkyy jatkuvasti kuinka nuo astronautit menevät toistensa alta / päältä / ympäriltä jne jne ... mitenhän tämä olisi onnistunut vaijereilla ? niiden läpi pystyy kellumaan ?

Jos joku _oikeasti_ uskoo että tuo artemis oli feikattu, niin suosittelen _oikeasti_ yhtään vittuilematta, ottamaan yhteyttä mieleterveystyöntekijään.

[ 5 viestiä | ]