Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Väyrynen Väyrynen
Sannan puheet ja totuus. Sannan puheet ja totuus.
Muutama kuva 25. Muutama kuva 25.
Kivenheitto Kivenheitto
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
retkeily retkeily
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Demari Demari
SDP mainos SDP mainos
Lisää kuvia, saatana Lisää kuvia, saatana
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Upeaa, mahtavaa! Upeaa, mahtavaa!
BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Sanna Marin Saulin bileissä Sanna Marin Saulin bileissä
Galluppeja. Galluppeja.
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Vihreät valehtelee taas. Vihreät valehtelee taas.
Otto Meri, ihmisten ystävä Otto Meri, ihmisten ystävä
Siksi PS. Siksi PS.
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
 601 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]