Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Ne pienet erot.. Ne pienet erot..
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
sininen puolue? sininen puolue?
Kansa Kansa
Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla Toiset pääsee budjetilla, toiset taidoilla
Meemi Meemi
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Alkon tj. Alkon tj.
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
VOI SAAT.. VOI SAAT..
Trump ja twitter Trump ja twitter
Arvovalinta. Arvovalinta.
Iiris Iiris
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
tulevaisuus tulevaisuus
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Demarit Demarit
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
 601 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto
30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]