Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France! Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Keijo on taas todellisuutta. Keijo on taas todellisuutta.
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Purra ei usko tätäkään Purra ei usko tätäkään
kuningas kuningas
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Neljä ratkiriemukasta kuvaa Neljä ratkiriemukasta kuvaa
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
Vihreät Vihreät
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Suur-Suomi Suur-Suomi
karkkipäivä karkkipäivä
Kaksoistandardit Kaksoistandardit
 287 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto
13.11.2021 00:01:35
[ + 3 | ]

Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil

[58434] [5878758757857.png] [0.98 MB] [532x780] [] []
5878758757857.png

lippu

(43)  · 

jatkosota

(8)  · 

suur-suomi

(7)
13.11.2021 00:06:03
#515633 [+1] Piilota Suosittele

Miten se muka liittyy mihinkään? Suomi ja Saksa ei vielä siinä vaiheessa olleet asevelijiä. Turhaa peppukipuilua tuommonen.

13.11.2021 12:31:43
#515787 [+1] Piilota Suosittele

>>515631 Suomi allekirjoitti Anti-Comintern sopimuksen vasta 1941. Jos suomi olis allekirjoittanut sen 1936 niin Molotov-Ribbentrop sopimus ei olisi luovuttanut suomea neuvostoliitolle. Se oli siis suomen oma valinta

[ 5 viestiä | ]