koistinen ostoksilla koistinen ostoksilla
Juhlapäivä Juhlapäivä
Hapsin pyynnöstä omafilmi Hapsin pyynnöstä omafilmi
Kaljaa Kaljaa
kultarannan riemuja kultarannan riemuja
Hyttysten kauhu Hyttysten kauhu
tämä onkin minun paikka :3 tämä onkin minun paikka :3
Virtuaaliloma Virtuaaliloma
uber uber
börhen bikinit börhen bikinit
Muuttoapua Muuttoapua
Ilmatyyny Ilmatyyny
harmaat harmaat
VITTU VITTU
miljoona kannattajaa miljoona kannattajaa
Tuo puu ampui minua Tuo puu ampui minua
Lemmy Kilmister saatana Lemmy Kilmister saatana
Riippumattoja Riippumattoja
Repon lempikolikot: Ensimmäinen kopeekka Repon lempikolikot: Ensimmäinen kopeekka
Tyäukot Tyäukot
ylläri ylläri
Skini Skini
tie on tie tie on tie
kiitos auttajalle kiitos auttajalle
 287 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto, 13.11.2021 00:01:35
[ + 3 | ]

Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil

[58434] [5878758757857.png] [0.98 MB] [532x780] [] []
5878758757857.png

lippu

(43)  · 

jatkosota

(8)  · 

suur-suomi

(7)
13.11.2021 00:06:03
#515633 [+1] Piilota Suosittele

Miten se muka liittyy mihinkään? Suomi ja Saksa ei vielä siinä vaiheessa olleet asevelijiä. Turhaa peppukipuilua tuommonen.

13.11.2021 12:31:43
#515787 [+1] Piilota Suosittele

>>515631 Suomi allekirjoitti Anti-Comintern sopimuksen vasta 1941. Jos suomi olis allekirjoittanut sen 1936 niin Molotov-Ribbentrop sopimus ei olisi luovuttanut suomea neuvostoliitolle. Se oli siis suomen oma valinta

[ 5 viestiä | ]