Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
sorvausta sorvausta
german army german army
kameli kameli
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Kunnon grilli Kunnon grilli
Pelit ei-pelaajan silmin Pelit ei-pelaajan silmin
Trumpin photo-op Trumpin photo-op
tekee kutaa :3 tekee kutaa :3
Tommy Boy Tommy Boy
Palvelu ei toimi vast. Palvelu ei toimi vast.
piene :3 piene :3
Muuttunut armeija. Muuttunut armeija.
Antifa Antifa
se on hyvä olla periaatteita se on hyvä olla periaatteita
Tärkeä kysymys yhteisölle - toivottavasti suurin osa vastaa! Tärkeä kysymys yhteisölle - toivottavasti suurin osa vastaa!
Hopitihop motherfucker Hopitihop motherfucker
miau miau
Hyvä kysymys Hyvä kysymys
Nyt lähti Totot vetämään Nyt lähti Totot vetämään
Whoops Whoops
Judyn ura on ohi. Judyn ura on ohi.
Tosi vahva MÄÄ! Tosi vahva MÄÄ!
Eu Eu
 986 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.71 MB, 4 tiedostoa, 23.06.2024 05:58:07
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 23.06.2024.

Neljä kuvaa

[71412] [tiedosto_1.png] [0.76 MB] [526x526] [] []
tiedosto_1.png
[71411] [tiedosto_2.png] [1.13 MB] [960x1229] [] []
tiedosto_2.png
[71410] [tiedosto_3.jpg] [0.39 MB] [1070x1392] [] []
tiedosto_3.jpg
[71409] [tiedosto_4.png] [0.44 MB] [610x440] [] []
tiedosto_4.png

natsi

(251)  · 

hakaristi

(35)  · 

lippu

(43)  · 

poliisi

(332)
23.06.2024 06:57:43
#629657 [+2] Piilota Suosittele

Eloapinat aiheuttaa päänsärkyä kun tietää että on oikeasti niinkin tyhmiä ihmisiä kuin Sini Saarela, Antti Autio, Anton Keskinen jne mutta samaan aikaan voi miettiä onko oikeasti takana suuryhtiöiden ajatus kääntää massojen mielipide ympäristön suojelua vastaan.

Toisaalta tyhmä saa olla jos nielee tälläisen paskan: "Marraskuussa 2020 Extinction Rebellion kehotti ihmisiä Britanniassa velka- ja verolakkoon, rahakapinaan, ottamaan lainaa ilman aikomusta maksaa takaisin.
Jättämällä lainat maksamatta pakotettaisiin pankit ja hallitus toimiin.
Liikkeen mukaan rahat ohjattaisiin ympäristönsuojelua edistäviin hankkeisiin."

Eli ota lainaa, anna raha eloapina liikkeelle, ole luottotiedoton ja osittain yhteiskunnan ulkopuolinen eloapinana, onnea ja menestystä elämään tuolla menolla.

"Elokapinaa Suomessa tukee Elonvaalijat-niminen elokuussa 2019 rekisteröity yhdistys, joka hallinnoi henkilörekisterejä ja mahdollistaa rahankeruun.
Poliisi epäilee taustayhdistystä rahankeräysrikoksesta.
Koneen säätiö myönsi Suomen Elokapinalle yhteensä 200 000 euron tuen vuonna 2023 osana säätiön "Metsän puolella" rahoitusohjelmaa."

Alin kuva / heippa lappu, onko sen rustannut kakara, manne, kirjoitustaidoton vajakki, mamu vai ylikiihtynyt talokyylä?

23.06.2024 10:55:13
#629663 [+1] Piilota Suosittele

>>629656
Itseäni viihdytti tuo alaston santander pyöräilijä. Kuvan kaikki naiset kattoo "sattumalta" ihan eri suuntaan ja noi 2 ukkoa joka sitä katsoo molemmilla just sellanen "ei vittu oikeesti?" ilme :D

24.06.2024 21:25:03
#629964 [+-] Piilota Suosittele

Seksin ostaminen ei ole Suomessa kiellettyä. Ei ainakaan lain mukaan, kukkahattuilijat voivat tietysti kieltää mitä haluavat, mutta siinähän mukisevat.

[ 12 viestiä | ]