Konservatiivitaavi :D:D:D Konservatiivitaavi :D:D:D
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Pikselitaide 4/5 Pikselitaide 4/5
10 10
Playgirl Playgirl
ammu ammu
Please go on Please go on
tässä minä olen tässä minä olen
Ihmeelliset olennot Ihmeelliset olennot
NN Kronikull's: Uusi alku NN Kronikull's: Uusi alku
Fantasia Chloe Fantasia Chloe
Les aventures de Remi Les aventures de Remi
Siltsu Siltsu
Myönnän sen Myönnän sen
Ei toimi Suomessa Ei toimi Suomessa
Gondolat lentää etelään Gondolat lentää etelään
kuu-ukko kuu-ukko
Ummetus Ummetus
ave maria ave maria
xere teci ana lyysin xere teci ana lyysin
surullinen bait surullinen bait
Chris P. Bacon Chris P. Bacon
Muskeli Miia :D Muskeli Miia :D
 429 näyttökertaa, 7 viestiä, 9.22 MB, 1 tiedosto, 11.02.2026 13:58:20
[ + 0 | ]

puhalluskoe

[86036] [c1dd5944c99abf65-h264-hd.mp4] [9.22 MB] [720x1280] [22.73s] [] []

poliisi

(332)  · 

puhallutus

 · 

ratsia

11.02.2026 17:01:35
#737283 [+-] Piilota Suosittele

Kaverilla oli aikanaan vauxhall cavalier, joka on britti versio opel vectrasta, meni senkin kanssa poliisi pari kertaa hämyyn kun puhallutti / kysyi korttia ja papereita pelkääjänpaikan puolelta.

11.02.2026 21:11:32
#737322 [+-] Piilota Suosittele

>>737283 Yks tuttu tuotti japanista nissan skylinen.
Tuli vastaava puhallutus aamuyöstä jollakin pikkutiellä ja kaveri vieressä ihan naamat.
Totteli poliisia kiltisti, kun pyydettiin autosta pihalle törkeän ratin takia.
oli jo huojumassa maijaa kohti, kun kuski rupesi nostamaan ääntä, että puhallutetaanko
häntä ollenkaan.

Oli vissiin vähän äreämpi iltavuoron porukka vuorossa, kun eivät ensiksi meinanneet
ymmärtää töppäystään ja uhkailivat viellä sakoilla poliisin halventamisesta.
Eivät toivotelleet hyvää illanjatkoakaan, kun siitä pääsivät sitten jatkamaan matkaa

12.02.2026 22:02:43
#737467 [+-] Piilota Suosittele

>>737322
nissan skyline

Noita näki paljon 2000-luvun alussa, ja vieläkin joitain, sinisiä tottakai. Olisiko Fast and Furious -elokuvilla jotain tekemistä, ihan hienoja edelleen, osa niistä on tosiaan ratti väärällä, eli oikealla puolella.

12.02.2026 22:18:17
#737473 [+-] Piilota Suosittele

>>737467 Paha sanoa, että mistä jätkä oli saanu idean hankkia skyline ja just japanin versio,
mutta Tokyo driftillä on mahdollisesti ollut asiaan vaikutusta.

Myönnetään toki, että onhan ne kunnossa pidettynä tyylikkäitä autoja ainakin omaan silmään.
Hupipisteitä siitä, että ratti oikella puolella.

Olisi joskus ihan mielenkiinnosta kiva päästä kepittämään tuollaista itsekkin, että
kuinka luontevasti kävisi tikun venkslaaminen vasurilla.

13.02.2026 06:22:23
#737504 [+-] Piilota Suosittele

>>737473
kuinka luontevasti kävisi tikun venkslaaminen vasurilla

Todella vaikea sanoa miten siinä kävisi, varsinkin manuaalilla ja muutenkin kaikki tärkeimmät kuten jos sellaisen hankkii niin hankkii perseilyyn, käsijarru vasemmalla kädellä🤔

[ 7 viestiä | ]