Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 755 Medioita 833

Kaikki politiikkaan liittyvä

Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
aivotonta menoa aivotonta menoa
Vitun virpojat Vitun virpojat
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Väyrynen Väyrynen
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus. Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
Sano ei Sano ei
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
Kaksinaismoralismi osa 445. Kaksinaismoralismi osa 445.
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Ihana nainen Ihana nainen
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
MAGA 420 MAGA 420
Vihreät 🤡 Vihreät 🤡
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Ongelmia. Ongelmia.
Eu Eu
 317 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 26.03.2022 09:45:29
[ + 2 | ]

Taistelevien työläisten eturintama!

[63077] [20220326_084446.jpg] [0.29 MB] [1445x1182] [] []
20220326_084446.jpg

kommunistinuoret

26.03.2022 12:25:44
#558549 [+-] Piilota Suosittele

Yks syy minkä takia vihaan Napalm Deathia. Iha vitun vassari paskaa. Vaikka ite musiikista monesti tykänny ja live on energistä rääkymistä.

26.03.2022 19:00:19
#558617 [+-] Piilota Suosittele

>>558583
Tossa on mun mielestäö aika sopivan kokoset tissit. Sellaset käteen sopivat, mutta ei kuitenkaan roiku oikeestaan mistään. Kiinteät, sekä ennen kaikkea tuntoherkemmät.

26.03.2022 22:31:14
#558652 [+-] Piilota Suosittele

No niin. Siinä on paikallisen pöpilän asukkaat miettimässä, että kummalla kädellä sitten ens kerralla jatketaan. Jaa ikkunassahan lukee Kuopion piiri. Oulussahan on kans piiri ja siellä ne vaikeammat tapaukset onki lukkojen takana saamassa sähköhoitoa.

[ 7 viestiä | ]