Perustaja Ylläpitäjä

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 10.12.2017 22:32:45 Jäseniä 2 Vierailuja 882 Ketjuja 0 Viestejä 0 Medioita 128

a

Saksa Saksa
He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella. He vainoavat meitä sukupuolen, rodun sekä uskonnon perusteella.
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Jänniä juttuja :3 Jänniä juttuja :3
JKFn murhaaja JKFn murhaaja
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Jutku, jutku, jutku, jutku Jutku, jutku, jutku, jutku
RASMUS RASMUS
peli teollisuus pähkinän kuoressa peli teollisuus pähkinän kuoressa
vittumaisen näköinen lehmä vittumaisen näköinen lehmä
3-akselinen Mercedes 3-akselinen Mercedes
Söin omenan Söin omenan
Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista Jotkut ihmisryhmät ei vaan osaa ajatella seurauksia teoista
Saatana on kokojyväleipä! Saatana on kokojyväleipä!
niin kaunista musiikkia :3 niin kaunista musiikkia :3
Venäläiset ruokarekat saapuvat Venäläiset ruokarekat saapuvat
Alokas, lataa lippaat! Alokas, lataa lippaat!
Sims22: pierukuutio dlc Sims22: pierukuutio dlc
Vasemmistoankeuttajat Vasemmistoankeuttajat
glitteri poni glitteri poni
SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR) SPACE HULK : DEATHWING (VOST FR)
80's style Dead by Daylight theme 80's style Dead by Daylight theme
Vähä avaruudessa hauskuuttelua Vähä avaruudessa hauskuuttelua
Parempi kuin muut Parempi kuin muut
 328 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
30.12.2017 01:55:27
[ + 3 - | ]

Totuus sattuu

[4298] [0.jpg] [0.14 MB] [738x1024] [] []
0.jpg

31.12.2017 00:14:00
#15820 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikkäs, voisin lähteä tästä rohkeasti ottamaan haltuun (EN VARASTAMAAN) kamaa lähikaupasta, koska historiallisesti ihmisillä nyt vain on tapana ottaa asioita ilman lupaa.

31.12.2017 11:21:13 | 05:38:54
#15873 [+-] Piilota Suosittele

>>15820

Siitä vaan. Kannattaa sit onnistua siinä yrityksessä muuten saatat saada näpistyksestä tai varkaudesta sakot! Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita. Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet joten ei ole ollut white men privilege jos alat sitä itkemään ja pyytämään anteeksi.

31.12.2017 12:50:38
#15883 [+-] Piilota Suosittele

>>15873
Valkoiset Eurooppalaiset osasivat hommansa ja ottivat hienosti haltuun maita.


Hitler osasi hommansa ja murhasi hienosti miljoonia ihmisiä. Ei onnistuminen tarkoita, että teko on moraalisesti oikein. Hullua, että et tunnu tajuavan tätä itse.

Enkä usko, että että pelkästään eurooppalaiset on tätä harrastaneet


Ei kai niin ole kukaan väittänytkään?

[ 6 viestiä | ]