Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three
BEHEMOTH - Decade Ov Therion (OFFICIAL MUSIC VIDEO) BEHEMOTH - Decade Ov Therion (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3 Olet suopean epäilyksen alaisena huumon ;3 <3
Hienoja ihmisiä Hienoja ihmisiä
Näin saadaan purettua paineita kengännauhalla Näin saadaan purettua paineita kengännauhalla
Siouxsie And The Banshees - Spellbound Siouxsie And The Banshees - Spellbound
Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV) PARADISE LOST - Beneath Broken Earth (OV)
Isis - Wavering Radiant [FA] Isis - Wavering Radiant [FA]
Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
Arthur Morgan gets laid Arthur Morgan gets laid
Fear Factory - Depraved Mind Murder Fear Factory - Depraved Mind Murder
Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics) Marilyn Manson - Misery Machine (lyrics)
Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3 Tein vaakunan mieluummin kivoista asioista ;3
VARG - Das Ende... VARG - Das Ende...
Tenacious D - Kickapoo - with Lyrics in HD Tenacious D - Kickapoo - with Lyrics in HD
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Hä? Hä?
Ajattara - Kuolema (FA) Ajattara - Kuolema (FA)
Nine Inch Nails - Less Than Nine Inch Nails - Less Than
Red Hot Chili Peppers - Otherside Red Hot Chili Peppers - Otherside
Void taste, inane waste. Void taste, inane waste.
Olen biene Mortti vain, börheä :3 Olen biene Mortti vain, börheä :3
 712 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.08.2019 08:21:35
[ + 1 | ]

Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta


31.08.2019 08:22:40 | 08:28:31
#241840 [+-] Piilota Suosittele

Miltäs tunti lihapäitä paeta,
katuun kaatua ja jälleen saada turpaansa syyttä?
No, sen se opetti, kuinka moni tilasi
lusikalla hyvyyttä
ja arvaan, että rekkalastikuormalla tyhmyyttä
ja jälkiruuaksi tyhmyyttä.

Entä miltä tuntui peiliin katsoa,
nähdä mustelma ja verta joka paikassa, kunnes
pikkuhiljaa silmät alkoi umpeen muurautua?
No, sen mä kestin paremmin,
kun peilin omistajatyttö lohdutti hieman mua.
Aloin hiljalleen parantua,
ja lauloin:


Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän sinusta ja tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

Näinä päivinä en enää turpaan saa,
mutta aikuisuus on joskus paljon hankalampaa.
Nyt näkee voimakkaampia vaahtosuita,
jotka mukiloivat maailmaa
ja tahtovat määrätä kaikkia muita taas
ja lietsoa tappeluita taas...

Silti aion täällä pitkään roikkua:
hopeareunuksissa killun enkä irrota koskaan.
Vaikka uskoa varmasti koetellaan,
niin hyvyyttä on annosteltu meihin
aina enemmän kuin pahuutta milloinkaan.
Pahuus ei pysty voittamaan
koskaan.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

[ 1 viestiä | ]