Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Lelu Lelu
Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi Haluaisin työntää korpun lerppuaukkoosi
Slipknot - Unsainted (OV) Slipknot - Unsainted (OV)
Ayy - kuvakommentti Ayy - kuvakommentti
Anathema Obscurae, A solis ortu usque ad occasum Anathema Obscurae, A solis ortu usque ad occasum
You're weak human :3 You're weak human :3
Lily Allen- FU Lily Allen- FU
Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3 Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3
The Human League - Don't You Want Me The Human League - Don't You Want Me
Oomph! - Das letzte Streichholz Oomph! - Das letzte Streichholz
R.E.M. - Everybody Hurts (OV) R.E.M. - Everybody Hurts (OV)
Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV) Cannibal Corpse "Evisceration Plague" (OV)
Jaroslaw Kukowski - Dream Jaroslaw Kukowski - Dream
Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV] Cradle Of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking [OV]
Korn - Evolution Korn - Evolution
Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus
Ministry - Burning Inside (OC video) Ministry - Burning Inside (OC video)
Juuri näin :DD Juuri näin :DD
Fever Ray - When I Grow up Fever Ray - When I Grow up
The Heavy Horses - Murder Ballads & Other Love Songs The Heavy Horses - Murder Ballads & Other Love Songs
Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi [FA] Radiopuhelimet - Oulu on kaupungin nimi [FA]
"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
Vielä väsyttää Vielä väsyttää
Synonyymipullat Synonyymipullat
 712 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto
31.08.2019 08:21:35
[ + 1 | ]

Jarkko Martikainen - Pidän tästä paikasta


31.08.2019 08:22:40 | 08:28:31
#241840 [+-] Piilota Suosittele

Miltäs tunti lihapäitä paeta,
katuun kaatua ja jälleen saada turpaansa syyttä?
No, sen se opetti, kuinka moni tilasi
lusikalla hyvyyttä
ja arvaan, että rekkalastikuormalla tyhmyyttä
ja jälkiruuaksi tyhmyyttä.

Entä miltä tuntui peiliin katsoa,
nähdä mustelma ja verta joka paikassa, kunnes
pikkuhiljaa silmät alkoi umpeen muurautua?
No, sen mä kestin paremmin,
kun peilin omistajatyttö lohdutti hieman mua.
Aloin hiljalleen parantua,
ja lauloin:


Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän sinusta ja tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

Näinä päivinä en enää turpaan saa,
mutta aikuisuus on joskus paljon hankalampaa.
Nyt näkee voimakkaampia vaahtosuita,
jotka mukiloivat maailmaa
ja tahtovat määrätä kaikkia muita taas
ja lietsoa tappeluita taas...

Silti aion täällä pitkään roikkua:
hopeareunuksissa killun enkä irrota koskaan.
Vaikka uskoa varmasti koetellaan,
niin hyvyyttä on annosteltu meihin
aina enemmän kuin pahuutta milloinkaan.
Pahuus ei pysty voittamaan
koskaan.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

Onhan kuitenkin aina lopulta
aika hienoa olla elossa,
nousta ylös ja sanoa:
pidän teistä ja pidän tästä paikasta.

(Laa-laa-laa-laa-laa-la-la-laa...)

[ 1 viestiä | ]