Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Coccolino Deep - Seven Pounds Coccolino Deep - Seven Pounds
Vielä väsyttää Vielä väsyttää
Marilyn Manson - In the Shadow of the Valley of Death (lyrics) Marilyn Manson - In the Shadow of the Valley of Death (lyrics)
Nyt tuli börheälle töitä Nyt tuli börheälle töitä
Apina varastaa persikan Apina varastaa persikan
R.E.M. - Everybody Hurts (OV) R.E.M. - Everybody Hurts (OV)
Millencolin - Sour Days Millencolin - Sour Days
Luolaston käyttäjien jääkaapit Luolaston käyttäjien jääkaapit
Ihmebantu - kakka Ihmebantu - kakka
Nirvana - Breed (lyrics video) Nirvana - Breed (lyrics video)
Gangster Party Line Gangster Party Line
Muhvinsilaulu Muhvinsilaulu
Raaps Raaps
Toveri börh :3 Toveri börh :3
Nine Inch Nails - Less Than Nine Inch Nails - Less Than
Lapsi on oikeassa Lapsi on oikeassa
Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002) ARCTURUS - The Sham Mirrors (FA,2002)
Led Zeppelin - Stairway To Heaven ᴴᴰ (Legendado/Tradução PTBR) Led Zeppelin - Stairway To Heaven ᴴᴰ (Legendado/Tradução PTBR)
Siivouspäivän linnaleikit :3 Siivouspäivän linnaleikit :3
Sarkasmi Sarkasmi
Vielä 500 minuuttia Vielä 500 minuuttia
Kissoja, kissoja kaikkialla... Kissoja, kissoja kaikkialla...
 763 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5204)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1047)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]