Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Mitäs hajoittaisi ensin? >:3 Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
terveet kädet - tornion kevät (lyrics) terveet kädet - tornion kevät (lyrics)
Hävittäjäoletetut leikkimässä Hävittäjäoletetut leikkimässä
Primus - Over The Electric Grapevine Primus - Over The Electric Grapevine
Led Zeppelin - Stairway To Heaven ᴴᴰ (Legendado/Tradução PTBR) Led Zeppelin - Stairway To Heaven ᴴᴰ (Legendado/Tradução PTBR)
Equilibrium - The Church Scene Equilibrium - The Church Scene
.Goëtia. | Dark Magic Music .Goëtia. | Dark Magic Music
Yökukkanen Yökukkanen
Focus - Hocus Pocus Live '73 Focus - Hocus Pocus Live '73
Nirvana - Scentless Apprentice Nirvana - Scentless Apprentice
Kastraattilaulaja Kastraattilaulaja
Marilyn Manson- Hey, Cruel World (OV) Marilyn Manson- Hey, Cruel World (OV)
BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC BLOOD FOR THE BLOOD GOD ACOUSTIC
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA) Anti Cimex - Scandinavian Jawbreaker (FA)
Sartarin tuli (Ennustuksia, 3/3) Sartarin tuli (Ennustuksia, 3/3)
Slipknot - Unsainted (OV) Slipknot - Unsainted (OV)
Vielä 500 minuuttia Vielä 500 minuuttia
Lapsi on oikeassa Lapsi on oikeassa
Näin syöksytään uneen Näin syöksytään uneen
Oksettaa! Oksettaa!
Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three Marilyn Manson & The Spooky Kids - Negative Three
Moscow Vice Moscow Vice
 699 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.34 MB, 1 tiedosto
19.03.2020 20:59:25
[ + 2 | ]

Tädin jääkaapin ovi :3

[40925] [tiedosto.jpg] [3.34 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5203)  · 

jääkaappimagneetti

 · 

vivamort

(152)  · 

mortti ovi

 · 

mortti

(150)  · 

joulumortti

 · 

tonttulakki

(6)
19.03.2020 21:04:11 | 21:31:48
#320131 [+-] Piilota Suosittele

:333 Niin börheä Joulumortti joulukortissa <3 Ja parhaalla paikalla :3 Ihana täti :3

Muutkin kuvat hyviä :3

"Kuvaa otettaessa ei pakotettu tonttulakkia kenenkään päähän." ;3 Viviksen "kitting's me" -henkinen ilme tosin kielii hänen jo kuvaustilanteessa aavistaneen että kohta Photoshop laulaa >:3

20.03.2020 01:07:19
#320248 [+-] Piilota Suosittele

>>320245

;_________; Kun oikein tarkkaan muistelen, niin kyllä onkin suhteellisesti aika vähän kuvia nuggu-Mortista ja paljon kuvia "rötvään silmät enemmän tai vähemmän auki ;3" -Mortista :3

Huopatossut jalkaan ja ninjamaisesti viisi senttiä kerrallaan liu'ut :3 ...mitä mäkin oikein ajattelen, tietenkin tämäkin on kokeiltu ;3

20.03.2020 15:25:51
#320436 [+-] Piilota Suosittele

>>320348

Ei ole koska Vivis taistelee reilusti käyttämättä kynsiään ja takatassujaan antaen minulle mahdollisuuden voittaa rabsutusrakkaudella ;3

20.03.2020 15:32:50
#320439 [+-] Piilota Suosittele

>>320436

:333

Tosiaan, nyrkki-sanalla ei tarkoitettukaan börheää nyrkkiä joka vetää sua nekkuun, vaan sitä että Vivis painii börhansaan joutuneen nyrkkisi kanssa >:3

[ 9 viestiä | ]