Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 11.12.2017 21:03:30 Jäseniä 4 Vierailuja 3 228 Medioita 691

Rakkautta rajatta

Bödkatti :3 Bödkatti :3
Puukko-Allu - 90250 Puukko-Allu - 90250
NII???? NII????
Whaaaat!? Whaaaat!?
You're weak human :3 You're weak human :3
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
Bauhaus - All We Ever Wanted Was Everything Bauhaus - All We Ever Wanted Was Everything
OneRepublic - Counting Stars OneRepublic - Counting Stars
Huora - Puukottaja Huora - Puukottaja
Marilyn Manson - Cake and Sodomy Marilyn Manson - Cake and Sodomy
David Bowie - Blackstar David Bowie - Blackstar
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings (Lyrics) Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings (Lyrics)
Hiirenmetsästäjän vartalo? Hiirenmetsästäjän vartalo?
 Simon & Garfunkel - Homeward Bound  Simon & Garfunkel - Homeward Bound
Tool - Part of Me Tool - Part of Me
Hailuodon kirkon pienoismalli Hailuodon kirkon pienoismalli
Niin paljon voittoa Niin paljon voittoa
Poets of the Fall - Carnival of Rust (Official Video w/ Lyrics) Poets of the Fall - Carnival of Rust (Official Video w/ Lyrics)
The Birch The Birch
Ugly Kid Joe - Clover Ugly Kid Joe - Clover
Lähentelee täydellistä Lähentelee täydellistä
Proud 3evill Proud 3evill
Monster Magnet - Space Lord (OV) Monster Magnet - Space Lord (OV)
Nirvana - Something in the Way Nirvana - Something in the Way
 898 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto
25.08.2018 01:02:34
[ + 5 - | ]

O hi! Low five!

[16505] [1391266.jpg] [0.92 MB] [640x1943] [] []
1391266.jpg

kissa

(5204)  · 

koppa

(6)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
25.08.2018 13:59:46
#87404 [+-] Piilota Suosittele

>>87257

Kuva liittyy hieman viimeaikaisiin tapahtumiin. Mortti ei halua enää nukkua tassusängyssä, on potkinut pari kertaa sen nyt viikolla lattialle. Siitä on tullut iso poika ;__;

25.08.2018 14:08:43 | 14:09:09
#87411 [+-] Piilota Suosittele

>>87404

EIII! ;___; Tuo tassusänkyhän on ollut tyyliin aina ;___;

Mortti hei, tämä on nyt vain nuoren aikuisen ohimenevä "en tee ikinä enää mitään samoja juttuja kuin pentuna" -vaihe, ei kannata hankkiutua pedistä eroon! :3

[ 4 viestiä | ]