Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Iltapala Iltapala
Töissä hyvät eväät Töissä hyvät eväät
Sushi joo Sushi joo
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Ruoke ploki Ruoke ploki
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Nistipata Nistipata
mättöjä mättöjä
Päivällinen Päivällinen
Korttiresepti Korttiresepti
iltapala iltapala
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
lounasta lounasta
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
 1 145 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.41 MB, 1 tiedosto
16.12.2019 18:07:50
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 16.12.2019.

Läskeilyä

[37737] [20191216_165326.jpg] [4.41 MB] [3456x4608] [] []
20191216_165326.jpg

17.12.2019 00:39:45
#283342 [+-] Piilota Suosittele

>>283294 Käy oikein hyvin. Tosin monessa paikkaa ne lätkii vaan jotain salaattikastiketta siihen. Mutta ite tehtynä majot pitsaan ennen paistamista niin aijai.

18.12.2019 14:42:11
#283784 [+-] Piilota Suosittele

Neliskanttinen vaihtoehto neliskanttiseen boksiin, varmaan vaan vaikeempi lätkiä ja roiskia täytteet siihen, mut se on isompi.

[ 14 viestiä | ]