Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Ruokea taas Ruokea taas
Kebab Kebab
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
hyvä perse hyvä perse
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Eväsleivät Eväsleivät
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
mässyt mässyt
Kebab kermaperunoilla Kebab kermaperunoilla
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
mättöjä mättöjä
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Uunilohea Uunilohea
Lohi paistosta Lohi paistosta
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Palapaistia Palapaistia
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
 888 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.66 MB, 6 tiedostoa, 31.01.2020 18:32:02
[ + 8 | ]

Kasausohje sisältää tuotesijoittelua

[39092] [leib-(2).jpeg.jpg] [0.9 MB] [1600x2400] [] []
leib-(2).jpeg.jpg
[39091] [leib-(4).jpeg.jpg] [0.85 MB] [1600x2389] [] []
leib-(4).jpeg.jpg
[39090] [leib-(6).jpeg.jpg] [0.78 MB] [1599x2412] [] []
leib-(6).jpeg.jpg
[39089] [leib-(8).jpeg.jpg] [0.72 MB] [1600x2412] [] []
leib-(8).jpeg.jpg
[39088] [leib-(9).jpeg.jpg] [0.3 MB] [1280x960] [] []
leib-(9).jpeg.jpg
[39087] [leib-(10).jpeg.jpg] [0.13 MB] [1600x1200] [] []
leib-(10).jpeg.jpg

leipä

(65)  · 

kinkku

(26)  · 

mätöt

(5)
31.01.2020 18:38:36 | 18:39:12
#301300 [+2] Piilota Suosittele

Herkullisen näkönen leipä! Mä nautin myös noista miniluumutomaateista enemmän kuin normi tomaatista. 5/5

31.01.2020 19:07:02
#301314 [+-] Piilota Suosittele

>>301305 kyl maar leivän päällä hyvää. vähenee se maun terävyys sitä mukaa mitä enemmän sen kanssa syö asioita. vähän niinku kalakastikkeessa

01.02.2020 14:46:54
#301597 [+-] Piilota Suosittele

>>301475 oli vielä toinen vakassa. löin tomaatteihin kevyen suolan ja pippurin ihan vaan hifistelymielessä - ja...

ois pitäny lyyä lisää. ei maistunu missään.

[ 16 viestiä | ]