Onneksi ratkaisusi käyttää pakastetta tuskin herätti mitään suuria tunteita ;3 "Nää yhdet on ihan ok, mutta en ehkä söisi... noihin toisiin en halua edes sekaantua" >:3
[
10 viestiä
|
]
⭰
Kännimätöt
Kanajauhelihahässäkkä
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Päivän safkat
kana riisi hässäkkä munalla
Tonnikalajuusto munakas
Helposti paras tubettaja
Kermainen läskisoossi
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella