Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Safkandeerosta Safkandeerosta
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Päivän safkat Päivän safkat
Terveysruokaa Terveysruokaa
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Iltapala Iltapala
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Päivän safkat Päivän safkat
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Ruokapornoa Ruokapornoa
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Tein ruokaa Tein ruokaa
Päivän safkat Päivän safkat
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
 1 112 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]