Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Pihvi Pihvi
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Tein ruokaa Tein ruokaa
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
hyvä perse hyvä perse
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Kebab Kebab
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
 851 näyttökertaa, 25 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
13.06.2020 15:23:04
[ + 3 | ]

Gordon Ramsay - Budjettiruokaa


lammas

(59)  · 

halpa

(14)
15.06.2020 16:23:35
#355178 [+-] Piilota Suosittele

>>355136
Sillai? Mulla se on muistissa, enkä tiedä pääsenkö tästä enää aloilleni asettumaan.

Mistähän kissaihmiset höpöttävät.. riisi ku riisi. Halvin vaa mukaan.

15.06.2020 16:28:25
#355182 [+-] Piilota Suosittele

>>355178 En minä tiedä. Minä ostan uncle bensin riisiä. Pakkauksessa lukee että keitä 10-12 minuuttia. Se tieto riittää minulle. Kuten sanoit, riisi kuin riisi.

15.06.2020 16:42:28
#355197 [+-] Piilota Suosittele

>>355192
Ei se silti riisistä hiilareita poista. Niitäkin röimies tarvii. Tarvii kyllä sitten vähän muutakin ettei iske riisitauti tai keripukki.

15.06.2020 18:04:56 | 21:26:08
#355244 [+-] Piilota Suosittele

Tein maukaksea keittoa :3

- sipulia ja varsiselleriä, kuullotus öljyssä
- tomaattimurskaa, yksi purkki tavallista ja toinen chilinmakuista
- vettä ja kasvisliemikuutio
- tarpeeksi pitkään hellalla, että vihannekset pehmeni
- hiukan makaronia, pussin pohjalla näytti ensinäkemältä olevan turhan vähän mutta en viitsinyt avata uutta pussia, sen tietää miten käy kun pasta turpoaa jääkaapissa, ei ole keitto enää keittoa
- suolaa, mustapippuria, hiukan chilimaustetta
- jääkaapissa avattuna lojunut tuorejuustorasia tyhjäksi, taisi olla ruohosipuli tällä kertaa

Kun nyt ei sattunut olemaan sopivaa prodea, esim. kanasuikaleita, niin laitoin vielä keittolautaselle kermajuustoa. Oli tosi jees :3 Sit kun oikein yrittämällä yrittää tehdä hyvää ruokaa niin ei bendele onnistu...

15.06.2020 20:06:12
#355295 [+-] Piilota Suosittele

>>355200
Mä en tiedä kuinka paljon vitamiineilla voin sitä korvata, mutta keskiviikkona oli pakko laittaa stoppi ku meinasin pyörtyä kriittisessä vaiheessa. Nyt vaan lepoa ja ruokaa vieläkin. Alkoholiakin olen vähentänyt.


>>355244
:)
Niin tein minäkin. Otin nakit kaapista, ranskalaiset ja kalapuikot pakkasesta, iskin pellille ja odotin 20min. Ripaus suolaa ja NAMS!
😋

[ 25 viestiä | ]