Jotain suolasta vaan massuun. Olin kirjottamassa "paskapuhetta", mutta vesi jossa on niinkin vähän alkoholia, itseasiassa kuivattaa. Vissyä kouraan vaan kans.
[
2 viestiä
|
]
⭰
pitsa
Laihissalaatti
Eikun syömään!
Läskeilyä
Paistettua pernaa saatana
Pizzaperjantai
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Lasten kossua ja litukka kolaa
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
nuudeliresepti
Patonkia (ciabatta) leipää
Cinccumunacas ja sienisalaatti
Ransut ja skermanen kanakastike
MMmmmMmm..
Aspendosin ransukebu
Kanakebu ja ranet
Vihreät uuniin
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Rare nakkitalo
Lahnasta lohi
Master Chef illallinen
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa