Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 145 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Mässy leivät Mässy leivät
evästä evästä
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
Setit Setit
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Päivän safkat Päivän safkat
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Iltapala Iltapala
Lohi paistosta Lohi paistosta
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Burgeri Burgeri
herrrrrrkkujen herkkru pistsza herrrrrrkkujen herkkru pistsza
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
Dodii Dodii
sosig sosig
Aamupala saatana Aamupala saatana
Sörsselssön Sörsselssön
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
 1 124 näyttökertaa, 55 viestiä, 5.4 MB, 1 tiedosto, 12.01.2021 20:33:17
[ + 10 - | ]
👑 Plussatuin 12.01.2021.

Gourmet kana

[51008] [IMG_20210112_190328.jpg] [5.4 MB] [5120x3840] [] []
IMG_20210112_190328.jpg

groumet

 · 

kana

(136)
12.01.2021 20:35:43
#428980 [+-] Piilota Suosittele

Ai huhhels, tein ekaa kertaa medium kanaa, meni ehkä vähän liian kypsäks mut sanoisin että 4,5/5 aivan saatanan hyvää. Ens kerralla vois hieman raaemmaks jättää tai sitte ostaa isompia pihvejä, oli tollasia sisäfilepihvei ni ne o niin pienii että oli vaikee ettei mee kypsäks tai jää ihan raa'aks.

12.01.2021 21:13:42 | 21:17:14
#429003 [+-] Piilota Suosittele

>>428999
Kanassa on paljon muutakin kuin salmonellaa. En vaan tiennyt, että ne pitää täällä eritellä, vaikka Suomessa ei ole salmonellaa tavattu vuosiin.

13.01.2021 01:49:43
#429067 [+-] Piilota Suosittele

>>429066
Suomessa on ollut salmonellaa aina, mutta nykyisin sitä esiintyy lähinnä ulkomaan tuliaisina ja ulkolaisissa elintarvikkeissa. Varsinkin ituhippien piireissä.

13.01.2021 05:57:03 | 06:00:58
#429078 [+1] Piilota Suosittele

>>429021
aika psykooseissa saa olla että luulee mua tuplaksi mutta enhän mä sitä oo sulkenu poiskaan.

Matala itsetunto tuoksuu kaikkien nokkaan kun pitää olla aina muita parempi jokaisessa asiassa, saat vapaasti nussia sitä pilkkua tai vittuilla kun muut tekevät niin. Ei sun tarvi kysyä lupaa lapsena olemiseen keltään muulta kun omalta itseltäsi.

13.01.2021 19:46:05
#429215 [+-] Piilota Suosittele

>>429210
Kaikki ei käy mediumiksi. Ihan turvallisuussyistä. Naudan pihvi taas åitää olla mediuma tai kenenkään leuat ei jaksa sitä jauhaa. Tai no ehkä Ron Mossin...

14.01.2021 13:27:47 | 13:31:09
#429344 [+-] Piilota Suosittele

On tää hiano mesta.
Kolmas maailmansota päällä yhdestä kotikokista.
Niin ja lisäyksenä.
Kana ja possu valmistetaan aina kypsäksi.
Silti monen mielestä medium on raaka ja kypsä medium onkin toinen juttu.

14.01.2021 16:10:36
#429358 [+-] Piilota Suosittele

>>429344
Kaikki kotikokit eivät välttämättä ymmärrä tätä seikkaa. Medium-kanasta ei saa raa'an näköistä keskeltä, medium-kanaa ei täten ole olemassakaan.

14.01.2021 16:44:01
#429367 [+-] Piilota Suosittele

>>429358
Onhan sitä tossa kuvassa.
Tosin jälkikypsennyksellä tosta tulee kypsä.
Suomalaiset ovat moukkia ruokansa suhteen.
Minä tilaan aina ravintolassa pihvini mediumina ja monta kertaa saa pistää pihvin takaisin, kun se onkin kypsä.

14.01.2021 21:58:33
#429507 [+-] Piilota Suosittele

>>429367
Niin on, toivottavasti kypsennys on jatkumassa. En ymmärrä teitä verenimijöitä. En tilaa enää ikinä mediumia. Liian sitkeää. Vähän ku lammas. Sellasta purkkaa mutta veristä.

15.01.2021 15:07:53
#429716 [+-] Piilota Suosittele

>>429649
Läpäl tän heitin ja kelasin et ehkä jos jaksan ni voin vähä yrittää röllää, mutta jengi oli tääl alkanu sotii jo ihan keskenään ilman mun apua.

[ 55 viestiä | ] [ 1 | 2 ] Seuraava