Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Noodlewich Noodlewich
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Liekkilohta Liekkilohta
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Nam Nam
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
evästä evästä
Lohipaistosta Lohipaistosta
Päivän safkat Päivän safkat
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Korttiresepti Korttiresepti
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
 928 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(404)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]