Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Läskeilyä Läskeilyä
jäätelökesä jäätelökesä
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
kuosipala kuosipala
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Hirvikebu salaatilla Hirvikebu salaatilla
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Gourmet kana Gourmet kana
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Tein ruokaa Tein ruokaa
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
aamupala aamupala
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
 928 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(404)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]