Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Iltapala Iltapala
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
lounasta lounasta
;D ;D
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Uitmester Uitmester
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Päivällinen Päivällinen
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
nannaa nannaa
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
 757 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
19.10.2024 13:33:38
[ + 3 | ]

Lihavauva

[74027] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [600x450] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)  · 

liha

(79)  · 

vauva

(114)  · 

baby

(15)  · 

meat

(6)
19.10.2024 16:04:50 | 16:05:12
#654092 [+1] Piilota Suosittele

Jalat ja kädet paistuu hyvin, pää ja vatsan sisälmys heitetään kompostiin kuitenkin, joten 👌🏾

19.10.2024 18:04:12
#654155 [+2] Piilota Suosittele

>>654150

Ei ole, mutta jos on joskus pakko osallistua sosiaalisen paineen takia >:3 Olis kiva viedä kakku raakana ja paistaa se yhtenä ohjelmanumerona :D

Ei jaksanut monistua, kun pennut pitäisi vielä kasvattaakin :3

20.10.2024 11:12:46
#654349 [+-] Piilota Suosittele

>>654144 Voisin suorittaa "baby showerin" kohtuusi. Jätä kasvatus minun huolekseni, opetan niistä rehtejä metsäläisiä, oikein kärtyjä ja vittumaisia, mutta rehtejä ihmisiä, juuri sellaisia mitä tämä maailma kaipaa.

22.10.2024 18:00:32
#654611 [+-] Piilota Suosittele

>>654416
lapset olisi luultavasti autismin kirjolla.

Kukapa meistä ei olisi "autismin kirjoilla", se johtuu auringonvalon puutteesta näillä leveysasteilla. Suomalaiset katsovat liikaa ulkomaisia ohjelmia aurinkoisista maista ja saavat siitä sellaisen käsityksen, että jopa täällä pimeässä Pohjolassa ihmisten pitäisi olla yhtä iloisia ja ulospäin suuntautuneita, tai muuten he ovat autisteja.

[ 9 viestiä | ]