Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Iltapala Iltapala
Perunamunakas Perunamunakas
Magaronimess Magaronimess
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
kotipizza kotipizza
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Pihvipäivä Pihvipäivä
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
savuahvenoita savuahvenoita
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
 661 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.26 MB, 1 tiedosto
16.03.2025 05:21:15
[ + 0 | ]

Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa

[79187] [20250316_041930.jpg] [2.26 MB] [3088x3088] [] []
20250316_041930.jpg

makkara

(95)  · 

pyttipannu

(7)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

köyhyys

(16)  · 

luolasto

(149)  · 

ruoka

(403)
16.03.2025 17:34:21
#686957 [+1] Piilota Suosittele

>>686932 göranssin chilikastiketta varmaa kebab ruuille tarkotettu mut toimii monessa safkassa... en muista myytiinkö lidlissäki göranssi kebab kastiketta vielä eriksee mut löytyy S-marketistaki.

16.03.2025 18:26:13
#686976 [+-] Piilota Suosittele

>>686957
Hmm okei, oli vieraan näköne. Yleensä alepoissa yms on coopin tuotteet, ehkä poppamiehet, texas pete ja sit joku pirkka tason soosi. Mietin just onks toi lidlin valikoimaa

[ 11 viestiä | ]