Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Yö palaa Yö palaa
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Lihabul kastike Lihabul kastike
Iltapala Iltapala
Risteilymätöt Risteilymätöt
Noodlewich Noodlewich
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Iltapalaa Iltapalaa
Safkandeerosta Safkandeerosta
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Nakkiperunat Nakkiperunat
Lihavauva Lihavauva
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Mukaruunimassa Mukaruunimassa
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Naku pyys Naku pyys
 754 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
09.04.2025 21:46:54
[ + 4 | ]

Master Chef Luolasto

[80009] [0.png] [0.73 MB] [596x1062] [] []
0.png

huippukokki

(7)  · 

gordon ramsey

(6)  · 

nakuankan ravintola kame

 · 

loistava

(5)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

köyhyys

(16)
10.04.2025 13:35:34
#691599 [+-] Piilota Suosittele

>>691597
Eipä nuo kanafileet valmisruokaa ole. Toi kaisersalaatti, ananas ja jalopeenot on purkista tai rasiasta. Kyl sä joudut ihan pannulla noi kanat paistamaan. Eikä noi ranskalaiset missään mikrossa valmistu pösilö :DD

Ja on toi Pirkka aina kuparia parempaa. Huomaa myös Sandels sen vieressä

10.04.2025 18:35:11 | 20:59:18
#691632 [+4] Piilota Suosittele

>>691630
Tässä on kyse siitä, että toi rapupelle tulee jatkuvasti mulle itkemään vaikka oon blokannu sen. Tästä tuli jo vitsi, "kuinka saada toi rapu itkemään? -Älä sano sille mitään. Taaskaan en siis ole sille mitään sanonut useampaan päivään. Silti se jaksaa.

Ja jos mä ostan paketin raakaa kanaa, niin en mä sitä einekseksi sanois. Atrian 400g Makaronilaatikko on eines. 400g maksalaatikko on eines. Jos raakaa kanaa tai jauhelihaa sä ostat niin onhan se kuitenkin vakuumirasiaan pakattu. Samanlailla ku pala raakaa kalaa. Onks raaka kirjolohi eines? Kyl varmaan sen mielestä. Se vaan yrittää taas itkeä ihan mistä tahansa.

e:
seuraavaks se alkaa mussuttaa termien käytöstä ja nussii pilkkua muttei kuitenkaan osaa olla väärässä. Nähty, ööö? joka kerta.

10.04.2025 19:19:16
#691648 [+-] Piilota Suosittele

>>691632
Raaka kirjolohi tai kana ei ole eines, mutta mutta, kun se on valmiiksi maustettu. Eli tyyliin paistat suoraan paketista niin se on puolivalmiste. Eli eines.

Ja lopeta tuo itku. Ihan objektiivisesti vain mainitsin, mutta sinä aloitit tuttuun tapaasi parkumisen.

[ 21 viestiä | ]