Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 140 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Jotai homostelua Jotai homostelua
Mässy leivät Mässy leivät
Uunisafkaa Uunisafkaa
Yö palaa Yö palaa
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Leipäkakku Leipäkakku
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Pihvi Pihvi
Eikun syömään! Eikun syömään!
mättöjä mättöjä
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
 755 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto
09.04.2025 21:46:54
[ + 4 | ]

Master Chef Luolasto

[80009] [0.png] [0.73 MB] [596x1062] [] []
0.png

huippukokki

(7)  · 

gordon ramsey

(6)  · 

nakuankan ravintola kame

 · 

loistava

(5)  · 

ruoka

(404)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

köyhyys

(16)
10.04.2025 13:35:34
#691599 [+-] Piilota Suosittele

>>691597
Eipä nuo kanafileet valmisruokaa ole. Toi kaisersalaatti, ananas ja jalopeenot on purkista tai rasiasta. Kyl sä joudut ihan pannulla noi kanat paistamaan. Eikä noi ranskalaiset missään mikrossa valmistu pösilö :DD

Ja on toi Pirkka aina kuparia parempaa. Huomaa myös Sandels sen vieressä

10.04.2025 18:35:11 | 20:59:18
#691632 [+4] Piilota Suosittele

>>691630
Tässä on kyse siitä, että toi rapupelle tulee jatkuvasti mulle itkemään vaikka oon blokannu sen. Tästä tuli jo vitsi, "kuinka saada toi rapu itkemään? -Älä sano sille mitään. Taaskaan en siis ole sille mitään sanonut useampaan päivään. Silti se jaksaa.

Ja jos mä ostan paketin raakaa kanaa, niin en mä sitä einekseksi sanois. Atrian 400g Makaronilaatikko on eines. 400g maksalaatikko on eines. Jos raakaa kanaa tai jauhelihaa sä ostat niin onhan se kuitenkin vakuumirasiaan pakattu. Samanlailla ku pala raakaa kalaa. Onks raaka kirjolohi eines? Kyl varmaan sen mielestä. Se vaan yrittää taas itkeä ihan mistä tahansa.

e:
seuraavaks se alkaa mussuttaa termien käytöstä ja nussii pilkkua muttei kuitenkaan osaa olla väärässä. Nähty, ööö? joka kerta.

10.04.2025 19:19:16
#691648 [+-] Piilota Suosittele

>>691632
Raaka kirjolohi tai kana ei ole eines, mutta mutta, kun se on valmiiksi maustettu. Eli tyyliin paistat suoraan paketista niin se on puolivalmiste. Eli eines.

Ja lopeta tuo itku. Ihan objektiivisesti vain mainitsin, mutta sinä aloitit tuttuun tapaasi parkumisen.

[ 21 viestiä | ]