Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

nitisee oudosti nitisee oudosti
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
Volvo 940 Volvo 940
Intialainen amis Intialainen amis
auto myynnissä auto myynnissä
Sillä lailla Sillä lailla
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
When you see it When you see it
torviauto torviauto
Redneck tesla Redneck tesla
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
vanteet män vanteet män
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
tarttis osia tarttis osia
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
ei pysähdytä motarilla ei pysähdytä motarilla
Puntti koira autoilee Puntti koira autoilee
Ironia Ironia
auton sisäpesu auton sisäpesu
nissan nissan
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä Vuorenjuuren Alko aukeaa 10 min päästä
Navetta-Nissan Navetta-Nissan
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
 777 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]