Driftingin SM-sarjan kovimmat äänet "korvamittarilla" mitattuna. Ajaisi Mikakin vain Nissanilla tai Toyotalla, niissä kun riittää pienempi ja kauniimpi ääni hyviin suorituksiin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
hermot men
Abrahams Lincoln continental
Redneck tesla
Eka kerta
ahtaasta parkkiruudusta lähteminen
isomman oikeudella
kyllä sillä ajaa voi vielä
lain mukaan
Koistinen kikkailee
mis mun räikkä
ranskalaiset
klassikko
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n