Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

tankkaus tankkaus
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ? Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?
ei vittu sieläkö se mun kymppimilline ei vittu sieläkö se mun kymppimilline
Ladenz Ladenz
Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Viikinkien jälkeläisiä Viikinkien jälkeläisiä
Opel Ascona Opel Ascona
hot wheels hot wheels
UJOO KULMAA UJOO KULMAA
UAZ 315126 UAZ 315126
Munavolkkari Munavolkkari
tuli hyppyri vastaan tuli hyppyri vastaan
Sadekeli Sadekeli
Paskannan vain tähän Paskannan vain tähän
maniacs maniacs
batman batman
Hieno Fiiatti Hieno Fiiatti
vettähylkivä vettähylkivä
hurjasteli hurjasteli
Rehellinen mainos Rehellinen mainos
Mitkä ilmajouset? Mitkä ilmajouset?
Ja vielä pellitkin paskaksi,,, Ja vielä pellitkin paskaksi,,,
 1 156 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
01.05.2024 18:26:33
[ + 1 | ]

Varmaan maksoi yli satasen

[70286] [halpaa.mp4] [2.71 MB] [380x480] [29.92s] [] []

autot

(14)  · 

kolari

(164)  · 

ryppy

(49)
01.05.2024 18:46:06 | 18:47:39
#617903 [+1] Piilota Suosittele

Tuon siitä saa, kun ei osaa ajaa. Kenkä lattiaan ja toivotaan parasta.
Hirveästi ei myötätuntoa heru kolarin johdosta.

Saattaa paikallinen vakuutusyhtiökin pestä kätensä kun on materiaalia,
että ketään muuta kuin kuskia itseään ei voi tästä syyttää.

01.05.2024 23:30:55
#617945 [+1] Piilota Suosittele

>>617923 Hyvinsuurella todennäköisyydellä menee lunastukseen koko paska.
Se noissa super/hyperautojen hienoissa materiaaleissa onkin ongelma, että
jos jokin paikka taipuu, murtuu niin ainoa tapa korjata on vaihtaa
koko osa.

Riittävän iso tälli runkoon, niin todennäköisesti eivät
rupea edes yrittämään korjausta, koska valmistaja ei ainakaan tule
antamaan siunausta kestävyyden puolesta.

03.05.2024 22:55:47
#618288 [+-] Piilota Suosittele

Oli urheiluauto joskus käytössä, hurjastelin sillä tasan kerran kun se sammu liikennevaloihin ja meni hermot takanaoleviin. Sama asia Ninjan kanssa.

[ 7 viestiä | ]