Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

tuuria matkassa tuuria matkassa
moottoriöljyjen vaihtoa moottoriöljyjen vaihtoa
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
Kattoikkuna kestää Kattoikkuna kestää
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka
hieno auto hieno auto
volkswagen volkswagen
Ei tätä ei Ei tätä ei
Nokia Nokia
premium renkaat premium renkaat
Ajokortti Ajokortti
Fat chance >:3 Fat chance >:3
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
hermot men hermot men
π π
ei käynnisty ei käynnisty
Pasiradion liikkuva studio Pasiradion liikkuva studio
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
tuli paniikki tuli paniikki
panisin panisin
töötti korjattu töötti korjattu
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
TOJOTA TOJOTA
 717 näyttökertaa, 17 viestiä, 2.43 MB, 2 tiedostoa
06.12.2024 13:49:52
[ + 0 | ]

Autovisa Hyvinkäältä

[75479] [tiedosto_1.jpg] [0.99 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_1.jpg
[75478] [tiedosto_2.jpg] [1.44 MB] [4096x2304] [] []
tiedosto_2.jpg

auto

(729)  · 

ruumisauto

 · 

cadillac

 · 

jenkki

(26)  · 

lotjo

06.12.2024 14:13:15
#664538 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää melkein ruumisautolta. Taitaa keulalla semmoinen koriste minkä tapaisia on joissain vanhoissa jenkkiautoissa. Olisko ehkä Cadillac tai Buick?

06.12.2024 18:56:10
#664575 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Aattele ku ois jääny venailee ja kattoo mimmonen rock starba taikka ZZ top äijäporukka sillä lähtis, mut sitten baarista astuu reteesti Paavo Väyrynen :D

06.12.2024 19:06:13
#664581 [+-] Piilota Suosittele

>>664571
Ja joo, tollanen vaatii jo isomman prisman parkkihallin ja varmasti tosi kivaa väännellä sitä siel. Mä en lähtis ees kokeilee. Mielummin valtaa 2 parkkiruudun verran niinku tossa.

06.12.2024 19:43:22 | 19:44:59
#664592 [+-] Piilota Suosittele

>>664590
Vittu että on komeee. Toki joo toi on car show kiesi tossa. Tota mun ottaman kuvan autoo ei varmaan hirveesti tankkailtu kun bensahinnat oli yli 2e/litra ? :D Mä ymmärrän että nyt oli ehka ekat ajat jollon tota uskaltaa tankkaa.

Ysivitonen vissii rikkois koko auton :D

[ 17 viestiä | ]