208610 en omista autoa, tai vaikka omistaisin niin merkillä ei ole minkäänlaista väliä, automerkit on joillekkin vähän niinkun uskonto, heti pitää olla että "ugalabugala minä olen parempi kuin kukaan muu!" Valitettavan usein ne on näitä mersu/bmw/audi omistajia
Psyyke on mystinen olento mustan nahkansa alla. Ei mitään tietoja iästä (arviolta 16-19), ammatista (arviolta kela-pummi), harrastuksista (arviolta vittuilu), mistään.
Ainoastaan siitä että se on saatanan tyhmä ja lapsellinen.
[
10 viestiä
|
]
⭰
sulavasti luisteltu
tunnit melkeen täynnä
moottoriöljyjen vaihtoa
Muna tonne
vittuku taas eskaloituu
pintaruostetta
Romania
Mersumies
Hondamies on erilainen
Paskannan vain tähän
mis mun räikkä
Sillä lailla
what the fuuuuck
Flying Finland
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?