Kätevää laittaa koko auto lunastukseen sen sijaan, että pelkkää hydrolokin tuhoamaa konetta vaihettas.
Ei varmaan mitään typerämpää temppua olekkaan, että autolla vauhilla vedenpoikki. Toimii kelkalla ja äkäsemmällä crossipyörällä, mutta ei henkilöautolla.
[
2 viestiä
|
]
⭰
perusvenäläisiä
ei olis kannattanu
Nopee ja ....
kylän kuumin bussi
tunnit melkeen täynnä
tarttis osia
auto tyttö
hehe hauskaa
rengaspaineet
Nyt kävi näin
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa