Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Bynksy tahtoo kyytiin Bynksy tahtoo kyytiin
Autonkorjausta Autonkorjausta
takaspoileri takaspoileri
vag vag
Böö Böö
huumoria huumoria
only in russia only in russia
Miten asuttaa Mars nopeasti Miten asuttaa Mars nopeasti
Lara ja matukat Lara ja matukat
Fat chance >:3 Fat chance >:3
Logicar 1985 Jacob Jensen Logicar 1985 Jacob Jensen
Ajokortti Ajokortti
Koppi pois tieltä Koppi pois tieltä
Taidetuokio Taidetuokio
Kikkelityttö Kikkelityttö
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
tällee mä vaihan renkaita tällee mä vaihan renkaita
Sadekeli Sadekeli
Boset Boset
apumekaanikko apumekaanikko
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
Hondamies on erilainen Hondamies on erilainen
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
 430 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(178)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]