Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 148 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Herraskala Herraskala
Ismon hulilupteri Ismon hulilupteri
Nimittäin Nimittäin
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI
Panu Panu
Pura Pura
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
muumit muumit
Pää kylmänä, pappa Pää kylmänä, pappa
Marttihylje Marttihylje
kuka muistaa kuka muistaa
Kourallinen wanhoja - NN salvage Kourallinen wanhoja - NN salvage
Iha vitun jepa Iha vitun jepa
Pura maistaa cherrycolaa Pura maistaa cherrycolaa
Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
Pilkillä. Pilkillä.
eeässää eeässää
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
Näinkö se tapahtui? Näinkö se tapahtui?
Yön taikoja. Yön taikoja.
Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007) Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007)
Näin siinä kävi Näin siinä kävi
Rinkeby Rinkeby
 1 094 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
19.10.2018 10:22:31
[ + 6 | ]

Nii saatana :D

[19399] [Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png] [0.36 MB] [640x471] [] []
Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png

naurunappula

(682)  · 

vegaani

(62)  · 

taksi

(30)  · 

ravintola

(31)  · 

muumit

(194)
20.10.2018 09:01:42
#110965 [+-] Piilota Suosittele

110957

Hyvin esitti urpoa vittuilevaa apinaa joka sai kyllä lopuksi ansaitusti kranaatista, muttei kuollut perkeleen neekeri.

Pääkkösellä palo vaan käpy lopuksi, ja ihan syystä.

28.11.2018 15:04:07
#126086 [+-] Piilota Suosittele

>>126054
Parempi ois osata esittää käyttäytyvää. Nyt se vaan anto pahan täysin tarpeettoman apinamaisen signaalin neekereistä (tosin tää ei ole sen, vaan ehkä käsikirjoittajan tai ohjaajan vika, ellei se itse halunnut tehdä itsestään idioottia), ja tiedäthän kuinka tulenarka tilanne on juuri lähivuosina ollut menossa rasismin suhteen...

28.11.2018 15:29:47
#126116 [+-] Piilota Suosittele

>>126092
Roolinsa mukaisesti kuten Toivolakin varmaan.. mitäpä siitä sen enempää.

Elokuvasta voi saada käsityksen, että se olisi jotenkin rasismimyönteinen jos on aivoton idiootti. Sehän on juuri päinvastoin, kuten American History X ja nyttemmin Blackkklansman.

Elokuvat on katsottava kokonaisuutena ennen huutelua. Asioista pitää voida puhua, vaikka nautunkin hieman näiden esimerkkien rasismista :P

Loppu kuitenkin päättyi tavallaan kaikissa hyvin. Eihän niissä ilman nokittelua ois ollu katsottavaa.

28.11.2018 15:45:29
#126129 [+-] Piilota Suosittele

>>126125
Se on valhe. Kaikki, jopa kirves- kulmahiomakone- ja romanienpieksemiskohtaus olivat totista dokumenttia.

Ne on homoja kaikki

-Jasper Pääkkönen intistä

:D

[ 11 viestiä | ]