Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 157 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Pura maistaa cherrycolaa Pura maistaa cherrycolaa
Meri Meri
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
akusetä saria kuva: sudempentu leiri akusetä saria kuva: sudempentu leiri
vituiks meni t:fordo vituiks meni t:fordo
Mitä kipu on. Mitä kipu on.
Saatanan kissakuvat Saatanan kissakuvat
Missä olit kun näit tämän ensi kerran? Missä olit kun näit tämän ensi kerran?
Muumipapan rankka päivä Muumipapan rankka päivä
Goatse Ressu (klassikoita) Goatse Ressu (klassikoita)
Lumikki. Lumikki.
kaleksia kaleksia
Täs sarjakuvas pitää tietää luukku 23 Täs sarjakuvas pitää tietää luukku 23
5 euro tarjous 5 euro tarjous
Hip hop! Hip hop!
Mind fuck Mind fuck
Autopesula. Autopesula.
Persse iiro :D Persse iiro :D
läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks) läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks)
tarzan, wolverine ja TUOMARI tarzan, wolverine ja TUOMARI
Hessu sä oot tyhmä Hessu sä oot tyhmä
Ensimmäinen kuvakommentti Ensimmäinen kuvakommentti
not sure if täräytänkö not sure if täräytänkö
Kim-kollaasi 2 Kim-kollaasi 2
 1 470 näyttökertaa, 1 viesti, 0.4 MB, 6 tiedostoa
18.01.2019 19:46:25
[ + 7 - | ]

Tuukka Virtaperko -kokoelma 4

[23039] [Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg] [0.06 MB] [640x258] [] []
Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg
[23038] [Ninjat-(su-8.2.2009).jpg] [0.06 MB] [640x315] [] []
Ninjat-(su-8.2.2009).jpg
[23037] [Olavi-(to-13.9.2007).jpg] [0.04 MB] [640x273] [] []
Olavi-(to-13.9.2007).jpg
[23036] [Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg] [0.08 MB] [544x593] [] []
Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg
[23035] [Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg] [0.06 MB] [640x295] [] []
Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg
[23034] [piri-(su-9.10.2011).jpg] [0.1 MB] [540x534] [] []
piri-(su-9.10.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

tuukka_virtaperko

 · 

omenapuu

(25)
18.01.2019 20:43:39
#148904 [+-] Piilota Suosittele

OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I
Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3

[ 1 viestiä | ]