Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 169 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Elämäsi nainen. Elämäsi nainen.
Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
Mortti otti börhien :3 Mortti otti börhien :3
naurunappula is kill naurunappula is kill
Dobby Dobby
Riggsin Seikkailut Riggsin Seikkailut
yeees yeees
Saunassa. Saunassa.
Ruodsi has been vallattu's :DDD Ruodsi has been vallattu's :DDD
13184459841 13184459841
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
Pilkillä. Pilkillä.
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Suomi says welcome Suomi says welcome
kuka muistaa kuka muistaa
Aku Ankka ja Suuri Ponisota Aku Ankka ja Suuri Ponisota
muumilaakson tarinoita muumilaakson tarinoita
Onko ongelmia naapuri? Onko ongelmia naapuri?
Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
Tuukka Virtaperko -kokoelma 9 Tuukka Virtaperko -kokoelma 9
Vitun Demarit Vitun Demarit
suvakki suvakki
Uusi toivo Uusi toivo
Gorgon tarina Gorgon tarina
 1 069 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
12.02.2019 17:37:39
[ + 8 - | ]

Habdin tarina

[24216] [Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg] [0.34 MB] [640x2815] [] []
Habdin-tarina-(Realisti,-pe-28.5.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

rasismi

(148)  · 

maahanmuutto

(85)
12.02.2019 18:17:07
#158672 [+-] Piilota Suosittele

158658

"ainoa joka voi tehdä muutosta"

Samaa virttä laulettiin viimeksikin. Yritin tuolloin vääntää rautalangasta mitä hallituspaikka tarkoittaa, tuloksetta. Persut on liikaa yhdenasianliike jolle en voi povata suurta tulevaisuutta. Toisaalta voihan se olla että olenkin tällä kertaa väärässä. 11% on kuitenkin edelleen veikkaukseni.

13.02.2019 01:14:27
#158767 [+-] Piilota Suosittele

158761

Olen edelleen sitä mieltä, että persut ovat yhdenasianliike ja ne ei oikein toimi suomessa. Tai ainakaan eivät ole toimineet. En myöskään muuta veikkaustani.

13.02.2019 08:35:16 | 08:54:19
#158805 [+-] Piilota Suosittele

158772

Tai sitten puolueen kannattajat pyrkivät näkemään puolueen sekasortoisen hallitusajan positiivisena asiana. Se "kokkareiden ja kepulaisten kelkkaan loikkaaminen" on juurikin se josta puhun kun puhun hallituksessa istumisesta. Sinne ei vain yksinkertaisesti mennä omien jääräpäisten ajatustensa kanssa. Jos kuvittelee että kompromisseja ei joudu tekemään, saattaa käydä juuri kuten persuille kävi.

Persujen onneton lähihistoria ei muutu positiiviseksi asiaksi etsimällä puolue josta löytyy omasta mielestä vielä enemmän ongelmia. En lähde edes vertaamaan persuja nyt mihinkään vaan kommentoin aihetta jonka aloitti toinen käyttäjä.

[ 7 viestiä | ]