Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 160 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Koskettava tarina siiasta Koskettava tarina siiasta
Hip hop! Hip hop!
Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa) Zadin sarjakuva (alk.per. nimi ei tiedossa)
Sero-Tonin seikkailu Sero-Tonin seikkailu
tuttua? tuttua?
Ike Kanerva (ke 12.3.2008) Ike Kanerva (ke 12.3.2008)
Vitun köyhät! Vitun köyhät!
Niin saatana Niin saatana
Avulias naapuri. Avulias naapuri.
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Syödään se puuro Syödään se puuro
alzheimer alzheimer
Lääkärin hairahdus. Lääkärin hairahdus.
bush_asshole.jpg bush_asshole.jpg
kaleksia kaleksia
Minä palaan :( (Mora) Minä palaan :( (Mora)
PROFEETTA PAAVON USKOON TULO :D :DD PROFEETTA PAAVON USKOON TULO :D :DD
Paint Tintti osa.1 Paint Tintti osa.1
Ankea ystävänpäivä Ankea ystävänpäivä
The Naulakko The Naulakko
muumien potretti muumien potretti
Enkeli Enkeli
Herra kersantti Herra kersantti
Kalja on nestemäistä Kalja on nestemäistä
 912 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
17.02.2020 19:59:42
[ + 3 - | ]

kuka muistaa

[39785] [nappula-kalastelu.png] [0.02 MB] [952x716] [] []
nappula-kalastelu.png

muokattu

 · 

varoitus

(26)  · 

naurunappula

(682)
18.02.2020 00:27:53
#308250 [+-] Piilota Suosittele

>>308219
tonnin läppärissä saa tulla vikaa kuukaudessa

Sitten oli aihetta fiksata. Mun älypuhelin ei menny takuun piikkiin.


Kohta on näytöt 16-64k ja yhtä kuollutta pikseliä ei näe edes mikroskoopilla.

18.02.2020 22:43:32
#308591 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ilmesty joskus näytölle pari jumipikkelssiä. Otaksuin että alkaa olla näytön käyttöikä lopussa enkä elätelly kovin isoja toiveita mut ajoin kuiteski pitkään jotain softaa mikä näytti siinä kohtaa nopeesti vaihtuvaa kuvioo siinä toivossa että kuva-elementin jumppaaminen saisi sen epäjumiin. Ei saanut. Lopuks sit vaan tökin niitä pikseleitä topsulla ja nehän lähti taas pelittään. Tästä on jo kolme tai neljä vuotta eivätkä oo tulleet takasin.

01.01.2022 07:09:35
#535364 [+-] Piilota Suosittele

Jäi selaamatta viimeset vuodet koska paskaa. Ja joku näköjään vetää täällä Nakuankka- nimellä joka oli meikällä nappulassa.

[ 12 viestiä | ]