Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 195 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Tuukka Virtaperko -kokoelma 3 Tuukka Virtaperko -kokoelma 3
rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei
Kesävaaran enkelit Kesävaaran enkelit
Ruuhka-aika Ruuhka-aika
kaleksia kaleksia
Almost true story Almost true story
Nappulassa tapahtuu. Nappulassa tapahtuu.
Tuksun häät Tuksun häät
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2 Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
DrHansAsbergin päivä. DrHansAsbergin päivä.
Faruk, sekava turkkilainen Faruk, sekava turkkilainen
Iimouhoumou Iimouhoumou
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
>peräporapura :D >peräporapura :D
Läski Paska mc dolanissa Läski Paska mc dolanissa
Horation velienpojat Horation velienpojat
Tuukka Virtaperko -kokoelma 8 Tuukka Virtaperko -kokoelma 8
Ensimmäinen kuva mustasta aukosta Ensimmäinen kuva mustasta aukosta
Nakkisarjakuva Nakkisarjakuva
täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel
Katariina. Katariina.
Läski Paska menee töihin Läski Paska menee töihin
Läski Paska ja kehitysvammainen Läski Paska ja kehitysvammainen
Fillari takaisin Fillari takaisin
 1 246 näyttökertaa, 1 viesti, 0.17 MB, 1 tiedosto, 19.08.2019 00:20:43
[ + 8 | ]

intti nykyaikana

[33354] [nortti-intissa.jpg] [0.17 MB] [640x856] [] []
nortti-intissa.jpg

intti

(39)  · 

nörtti

(60)  · 

vapautus

 · 

rage

(214)
18.03.2021 23:39:41
#448937 [+-] Piilota Suosittele

Melkein 20-vuotta sitten intti oli oikea paikka läskille nuorelle miehelle.
P-koulutus kausi ryynättiin kasarmin radalla, viereisessä harjoitus"kylässä".
Koulutushaara jaksolla ryynättiin salilla, maastossa ja harjoiteltiin aketusta.
Erikoiskoulutus kaudella ryynättiin vähän, mutta luokka opetus oli perseestä.
Joukkokoulutus kaudella ryynättiin kaikkialla.
Intin sapuska oli pääosin hyvää ja sitä riitti, mutta ei sillä lihomaan päässyt, alokaskaudella alikeisarit vielä teki perinteistä "myöhässä syömään, aikaa aterioimiseen 5minuuttia!" ja linjaston läpäisy kesti pelkästään sen 5min.
Joten itse tiputin 13kg painoa, mutta joukkueen "hylje / sotanorsu" tiputti 6kk aikana 27kg, tosin yksi vähän hernekeppi tapaus taas todettiin kärsivän anemiasta ja raudanpuutteesta, joutui pari kertaa metsäreissujen jälkeen tippaan kun arvot oli tippunut liian alas.
Kaiken kaikkiaan intti oli kuntouttava tai tervehdyttävä kokemus itselle ja kavereille, tosin osa armeija tutuista oppi intissä tupakoimaan, mikä oli sinänsä hupaisaa koska silloin juuri paasattiin että veksi jakaa ilmaiseksi lopettamista yrittäville nikotiini purkkaa ja joka paikassa oli niitä "Stop tupakoinnille" julisteita.
Oli se kivaa aikaa se...

[ 1 viestiä | ]