Ja mun :3 Ymmärrän että voi olla vaikea arvata mikä noista ;3
Edit: Oho, niitä onkin kaksi kuten Kissanappulan kuningattarelle sopii ;____; :3 Postaamani kuvat on päällekkäin, mutta jos silti on vaikea arvata voin antaa lisävihjeitä :D
>>32975 "Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!" Kyllä. Näytiitte esimerkillänne kuinka leppoisasta läpänheittäjästä tuli suomea ja sen lakeja perspyyhkeenään käyttävä suvakki. Olette kyllä laantunut pahimmilta utopioiltanne, mutta aika näyttää tuleeko järki päähän...
Kiva, että kaikki kommentit on poistettu artikkelista. Vittu jee. Kommenttiosio on täysin tyhjä. Mitä vitun järkeä on siis käydä edes kommentoimassa yhtään mitään, kun poistuvat tietyn ajan kuluessa?
[
18 viestiä
|
]
⭰
Suomi says welcome
Mitä vittua minä luen
Kapteeni Naurunappula
Nipsu ulapalla
pettynyt kimi
Suomi-englamti Word's book
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Paint-Taide
Pimeitä mietteitä
älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille
Kebabismi
Kun miehellä on liian pieni.
Tasapainoista parkouria :3
kaleksia
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt
LITRAN PURKEISSA!!
Lumikki.
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 1-6 (Ukkostimi)
Takinkääntäjä II
Hattupäinen koira
Rötv
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)