Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 171 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Suomi says welcome Suomi says welcome
Mitä vittua minä luen Mitä vittua minä luen
Kapteeni Naurunappula Kapteeni Naurunappula
Nipsu ulapalla Nipsu ulapalla
pettynyt kimi pettynyt kimi
Suomi-englamti Word's book Suomi-englamti Word's book
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Paint-Taide Paint-Taide
Pimeitä mietteitä Pimeitä mietteitä
älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille älkää kertoko tästä tutankhamon kuvasta modeille
Kebabismi Kebabismi
Kun miehellä on liian pieni. Kun miehellä on liian pieni.
Tasapainoista parkouria :3 Tasapainoista parkouria :3
kaleksia kaleksia
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt
LITRAN PURKEISSA!! LITRAN PURKEISSA!!
Lumikki. Lumikki.
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 1-6 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 1-6 (Ukkostimi)
Takinkääntäjä II Takinkääntäjä II
Hattupäinen koira Hattupäinen koira
Rötv Rötv
Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan Jotkut haluavat vain nähdä maailman palavan
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010) svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
Ned sherwoodissa 2 Ned sherwoodissa 2
 811 näyttökertaa, 18 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto
26.02.2018 16:43:44
[ + 4 | ]

Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)

[8279] [Screenshot(6).png] [1.26 MB] [623x1026] [] []
Screenshot(6).png

26.02.2018 17:18:31
#32975 [+-] Piilota Suosittele

"... sen aktiiviset käyttäjät, ovat epäilemättä jättäneet oman painavan jälkensä suomalaiseen Internet-kulttuurihistoriaan."

Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!

26.02.2018 17:51:03 | 17:51:28
#32987 [+-] Piilota Suosittele

>>32975 poliisi käy nyt läpi koko nn ja sakkoja latelee. ite poistin käyttäjäni ja sen sähköpostin jota käytin kun tieto lopettamisesta tuli.

26.02.2018 20:44:45
#33048 [+-] Piilota Suosittele

>>32975
"Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!"
Kyllä.
Näytiitte esimerkillänne kuinka leppoisasta läpänheittäjästä tuli suomea ja sen lakeja perspyyhkeenään käyttävä suvakki.
Olette kyllä laantunut pahimmilta utopioiltanne, mutta aika näyttää tuleeko järki päähän...

23.09.2021 09:16:17
#503038 [+-] Piilota Suosittele

Kiva, että kaikki kommentit on poistettu artikkelista. Vittu jee. Kommenttiosio on täysin tyhjä. Mitä vitun järkeä on siis käydä edes kommentoimassa yhtään mitään, kun poistuvat tietyn ajan kuluessa?

[ 18 viestiä | ]