Aah, muistan paintinkatkuisen vastarinta-ajan lämmöllä, vaikka kyllähän tätä lukiessa hävettää :D Missä olit, @vumpalouska , kunniamme hetkellä? Kun johtajamme bannattiin, Sakoluu:sta tuli marttyyri ja koodarista sen kätyri?
[
1 viestiä
|
]
⭰
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
aku setä on likainen homo
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
Oled weleho Harry :-DDD
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.