Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 136 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Ebin Ebin
horatio sariakuva horatio sariakuva
hitler hitler
Synnytystalkoot (to 12.10.2017) Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
aku ja hannu kilpasilla aku ja hannu kilpasilla
Richard Scarry - Lihakauppias Richard Scarry - Lihakauppias
Pilkillä. Pilkillä.
Lahja. Lahja.
pakko ottaa pakko ottaa
alzheimer alzheimer
V-vanha Kyrpäjyrä V-vanha Kyrpäjyrä
Joulutarina Joulutarina
Kauppias suosittelee Kauppias suosittelee
Story of Kyösti Story of Kyösti
Omistettu Modeille Omistettu Modeille
Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013) Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013)
Läski Paska ja huorat seikkailee Läski Paska ja huorat seikkailee
Diileri Diileri
Maailma Maailma
Horatio-kooste 1 Horatio-kooste 1
Almost true story Almost true story
Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3 Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3
 811 näyttökertaa, 18 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto
26.02.2018 16:43:44
[ + 4 | ]

Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)

[8279] [Screenshot(6).png] [1.26 MB] [623x1026] [] []
Screenshot(6).png

26.02.2018 17:18:31
#32975 [+-] Piilota Suosittele

"... sen aktiiviset käyttäjät, ovat epäilemättä jättäneet oman painavan jälkensä suomalaiseen Internet-kulttuurihistoriaan."

Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!

26.02.2018 17:51:03 | 17:51:28
#32987 [+-] Piilota Suosittele

>>32975 poliisi käy nyt läpi koko nn ja sakkoja latelee. ite poistin käyttäjäni ja sen sähköpostin jota käytin kun tieto lopettamisesta tuli.

26.02.2018 20:44:45
#33048 [+-] Piilota Suosittele

>>32975
"Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!"
Kyllä.
Näytiitte esimerkillänne kuinka leppoisasta läpänheittäjästä tuli suomea ja sen lakeja perspyyhkeenään käyttävä suvakki.
Olette kyllä laantunut pahimmilta utopioiltanne, mutta aika näyttää tuleeko järki päähän...

23.09.2021 09:16:17
#503038 [+-] Piilota Suosittele

Kiva, että kaikki kommentit on poistettu artikkelista. Vittu jee. Kommenttiosio on täysin tyhjä. Mitä vitun järkeä on siis käydä edes kommentoimassa yhtään mitään, kun poistuvat tietyn ajan kuluessa?

[ 18 viestiä | ]