Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 154 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Kapteeni NN vs furryt Kapteeni NN vs furryt
Power of Boobs Power of Boobs
Taivaassa on ruuhkaa. Taivaassa on ruuhkaa.
funny hobo funny hobo
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
Aika tavaransa kaupitsee. Aika tavaransa kaupitsee.
Koskettava tarina siiasta Koskettava tarina siiasta
ilta-nappulisanomatlehti ilta-nappulisanomatlehti
Mamumies seikkailee jälleen! Mamumies seikkailee jälleen!
Unelmia. Unelmia.
painttaiteilioiden vallankumous painttaiteilioiden vallankumous
Aroma Bilbo ja kumppanit Aroma Bilbo ja kumppanit
cum girl cum girl
Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva) Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)
Hyödyllinen kuvakommentti Hyödyllinen kuvakommentti
Emmie tiiä! Emmie tiiä!
Ei viddu Mage :DD Ei viddu Mage :DD
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Habdin tarina Habdin tarina
MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD
suvakki suvakki
Chk ja V Chk ja V
Arvaamaton kunnallis-ansa Arvaamaton kunnallis-ansa
Juna vai rage? Juna vai rage?
 904 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto
30.03.2018 04:33:34
[ + 3 | ]

Problem?

[9776] [630343.jpg] [1.21 MB] [824x2384] [] []
630343.jpg

coolface

 · 

trollface

(28)  · 

naurunappula

(682)
30.03.2018 22:25:55
#42745 [+-] Piilota Suosittele

Voi sitä RR(RunkkuRinkiä), tietyt modet hylkää jonkun lähettämän hyvän median, lähettää seur.päivänä saman median itse ja tarkastavat/hyväksyvät oman mediansa. Ellen väärin muista niin Nirmo mode yritti omia @Monskuu aka Doofy:n lähettämiä (monskun taidetta) medioita?

30.03.2018 23:50:48
#42758 [+-] Piilota Suosittele

>>42745
Mun teoksia on lähetetty sinne monesti uudestaan tai ilman mun lupaa mm. nappulasta kopioimalla. Tällä hetkellä olen ilmoittanut julkisesti sinne että teoksiani ei saa kyseisellä sivustolla enää julkaista ollenkaan (ei uusia eikä vanhoja). Haluan boikotoida tarkoituksella sivustoa ja sen moderointia mikä mielestäni on mennyt mahdottomuuksiin, mm. sensuurinsa takia. Enää ei saisi lähettää mediaa joka pahoittaa kenenkään mieltä, siinä ei saisi olla alastomuutta eikä minkäälaista mielipidettä. Sitten päästetään läpi jotain fb liibalaaba juttua. :D En aio sensuroida tekeleitäni sen takia että ne hyväksytään RR:ään. Mieluummin pidän ne täällä.

13.12.2018 23:58:30
#132325 [+-] Piilota Suosittele

>>42665
Vähän väliä näkee jotain medioita täällä joille vain NN-runkkari-kuppikunta nauraa.
Selasin aikoinaan RR, kunnes huomiohuorat (=naiset) ja modet sekä sensurointi pilasi koko paskan. Sen jälkeen olen ollut koditon, kunnes luolasto ilmestyi ! Toivottovasti tää ei ny oo vaan NN-homoja varten. Monskuun huomiohuorailua en ainakaan kaipaa.

[ 6 viestiä | ]