Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 180 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa) Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa)
Jonnet ei muista irc-links -aikakautta Jonnet ei muista irc-links -aikakautta
Ike Kanerva (ke 12.3.2008) Ike Kanerva (ke 12.3.2008)
Myyrä. Myyrä.
Richard Scarry - Lihakauppias Richard Scarry - Lihakauppias
aku ankka sarja kuva missä aku ankka keksii vits aku ankka sarja kuva missä aku ankka keksii vits
sniff.jpg sniff.jpg
Nörtti asioiden ytimessä Nörtti asioiden ytimessä
Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2 Jonnet ei muista irc-links -kautta, osa 2
Kebabismi Kebabismi
Inhottava pervo Inhottava pervo
ilta-nappulisanomatlehti ilta-nappulisanomatlehti
Baarissa. Baarissa.
läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks) läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks)
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
Nappulan muinainen etusivu Nappulan muinainen etusivu
Taksikyyti. Taksikyyti.
Suuret valkosipulisodat Suuret valkosipulisodat
Irakilainen tapa Irakilainen tapa
ilmeeni kun #nappulaisoverparty ilmeeni kun #nappulaisoverparty
yeees yeees
rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei rasmusnallea kiinnostaa, muumia ei
Mitä vittua minä luen Mitä vittua minä luen
Historiallinen hetki Historiallinen hetki
 899 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
14.10.2018 00:03:08
[ + 3 | ]

Missä olit kun näit tämän ensi kerran?

[19193] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1627x879] [] []
tiedosto.jpg

naurunappula

(682)  · 

is kill

 · 

chk

(13)
14.10.2018 00:05:50
#108912 [+-] Piilota Suosittele

Heräsin pienen känni-illan jälkeen ja mietin, että tää on nyt krapulapsykoosia, kunnes sama toistui ja toistui ;__;

14.10.2018 00:34:47
#108933 [+-] Piilota Suosittele

Pakko tunnustaa että en muista. Pääasia että perintö elää ja että edes osa vanhoista nappulalaisista on nyt täällä. Täältä toki valitettavasti puuttuu monia entisiä nappulalaisia suurhenkilöitä.

Ehkä tätä voisi kohta jo alkaa mainostaa myös muille kuin entisille nappulalaisille? Eläkeläisten kerhot eivät yleensä ole kovin pitkäikäisiä, uutta verta tarvitaan!

14.10.2018 02:49:09
#108988 [+-] Piilota Suosittele

Parempi nykyinen. NN oli sisäsiittoisten modejen temmellyskenttä. Julkasivat vain sitä mistä itse pitivät.

[ 16 viestiä | ]