Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 169 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä
juoksusarjis juoksusarjis
But you don't got trumpet's :D But you don't got trumpet's :D
Tunteella & Ilmeellä Tunteella & Ilmeellä
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Suklaajuna Suklaajuna
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 7-12 (Ukkostimi)
Suomalainen mies Suomalainen mies
Kauniita muistoja ;__; Kauniita muistoja ;__;
Virkavaltaa ja kieroilua Virkavaltaa ja kieroilua
Kiihkeä hetki. Kiihkeä hetki.
Joonas91 Joonas91
Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
Aku järkyttyy Aku järkyttyy
Pura x Alias Pura x Alias
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
Arkistoista Arkistoista
PROFEETTA PAAVON USKOON TULO :D :DD PROFEETTA PAAVON USKOON TULO :D :DD
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
seppo laitela ja ismo laitela seppo laitela ja ismo laitela
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Herra kersantti Herra kersantti
tukifuu tukifuu
 899 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
14.10.2018 00:03:08
[ + 3 | ]

Missä olit kun näit tämän ensi kerran?

[19193] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1627x879] [] []
tiedosto.jpg

naurunappula

(682)  · 

is kill

 · 

chk

(13)
14.10.2018 00:05:50
#108912 [+-] Piilota Suosittele

Heräsin pienen känni-illan jälkeen ja mietin, että tää on nyt krapulapsykoosia, kunnes sama toistui ja toistui ;__;

14.10.2018 00:34:47
#108933 [+-] Piilota Suosittele

Pakko tunnustaa että en muista. Pääasia että perintö elää ja että edes osa vanhoista nappulalaisista on nyt täällä. Täältä toki valitettavasti puuttuu monia entisiä nappulalaisia suurhenkilöitä.

Ehkä tätä voisi kohta jo alkaa mainostaa myös muille kuin entisille nappulalaisille? Eläkeläisten kerhot eivät yleensä ole kovin pitkäikäisiä, uutta verta tarvitaan!

14.10.2018 02:49:09
#108988 [+-] Piilota Suosittele

Parempi nykyinen. NN oli sisäsiittoisten modejen temmellyskenttä. Julkasivat vain sitä mistä itse pitivät.

[ 16 viestiä | ]