Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 137 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Logiikka ja järkiperusteet Logiikka ja järkiperusteet
hitler hitler
Synnytystalkoot (to 12.10.2017) Synnytystalkoot (to 12.10.2017)
Kiitos 19.30-20.00 Kiitos 19.30-20.00
Kiusallista Kiusallista
cum girl cum girl
Yön taikoja. Yön taikoja.
Miro Miro
Soppa Soppa
PIAN ELO KUVA TEATTEREISSA KAUTTA LUVATUN MAAN:D PIAN ELO KUVA TEATTEREISSA KAUTTA LUVATUN MAAN:D
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
legendaarista legendaarista
Horatio-kooste 2 Horatio-kooste 2
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Enhän vaan repostannut? Enhän vaan repostannut?
Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen. Viisas vastaus johtaa oikeaan tilanteeseen.
Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä Naurunappulan kuuluisia käyttäjiä
Riffe Riffe
Sonja Sonja
Resilar Resilar
Ennen & nykyään Ennen & nykyään
velienpoikojen velipojat velienpoikojen velipojat
 1 000 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.07.2018 10:21:50
[ + 10 - | ]

Inhottava pervo

[14496] [Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg] [0.06 MB] [640x632] [] []
Inhottava-pervo-(Naurupula,-ma-27.2.2017).jpg

naurunappula

(682)  · 

sekajäte

 · 

valkoinen heteromies

06.07.2018 10:24:50
#72039 [+-] Piilota Suosittele

Niin me siis eletään suvaitsevaisuuden aikakautta jossa kaikki hyväksytään? Vai olenko käsittänyt jotain väärin?

06.07.2018 12:01:07
#72074 [+-] Piilota Suosittele

Mites noin oikeasti, jos on tämmönen pervo niin uskaltaako Prideen mennä irstailemaan vai saako siitä osakseen tuomitsevia katseita niinkuin normaalisti?

06.07.2018 17:44:13
#72138 [+-] Piilota Suosittele

Nii no laita noi vikan ruudun vastaukset noihin 3 ekaan ruutuun niin sekin toimis ja sit vaa vikaa ruutuun kehuja. Se vaan riippuu yleisöstä ja tässä tapauksessa kaikki siellä oli jotain Rasmuksia. Kuitenkin aika naurettavaa sanoa et heteromies ees olisi syrjitty tänäpäivänä.

08.07.2018 15:29:31
#72542 [+-] Piilota Suosittele

72541 Sillee hassua että valitatte siitä et suvakit uhriutuu mit sitten teette kuiteskin ihan samoin.

Enkä ole missään vaiheessa edes väittänyt valkoisia geenejä likaisiksi joten huomaan sun argumentointikykysi olevan aika virheellinen. Joo vedä tähän nyt kaikki suvakkistereotypiat ja kerro kuinka mä olen "rajat auki vassarihomo antifasisti" koska et muutakaan osaa kuin tehdä vammasia olkinukke argumentaatiovirheitä.

[ 6 viestiä | ]